Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik wil een thema label maken.
Anoniem
Minister of Pop



ik hou van winx club
<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Yay evt een lid. Maar meh ik weet geen naam of geen ideeyjes voor het label.

evt? ;p wat betekent dat? haha.
Ik zit al in een label maar ik vind het een heel leuk idee. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Eventueel. Jmmr :cry
Anoniem
Wereldberoemd



ik hou van winx club
<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Yay evt een lid. Maar meh ik weet geen naam of geen ideeyjes voor het label.

evt? ;p wat betekent dat? haha.
Ik zit al in een label maar ik vind het een heel leuk idee. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

eventueel 
Anoniem
Minister of Pop



Meh ik twijfel.
Anoniem
Minister of Pop



HELP
Account verwijderd




ik zou het niet doen, want like, hoevaak heb je er al een gemaakt en weer verkocht
Anoniem
Minister of Pop



Oo
Anoniem
Minister of Pop



Oki. Ik word dadelijk kwaad vrees ik
Ralsei
Internationale ster



ik zou het niet doen, want like, hoevaak heb je er al een gemaakt en weer verkocht

dat is de reden waarom ik tegen ben.
nanouk1234
Straatmuzikant



Idk 
Anoniem
Minister of Pop



meh nu weety ik het ff niet meer hoor
Tianmi
Straatmuzikant



Felicia luister eens ik nam PANDARECORDS ook meteen omdat ik zo graag een panda label wilde maar heb ik veel actieve leden ?
Anoniem
Minister of Pop



Felicia luister eens ik nam PANDARECORDS ook meteen omdat ik zo graag een panda label wilde maar heb ik veel actieve leden ?

wat bedoel je hiermee te zeggen
Anoniem
YouTube-ster



Maar hey, waar is TheGoldenQuill gebleven? ;_; 
Anoniem
Minister of Pop



Maar hey, waar is TheGoldenQuill gebleven? ;_; 

srry ik wilde een nieuwe 1000 x srry. maar ik twijfel wn alles en nja
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: