Felicia schreef:
Eventueel. Jmmr
Swine schreef:
evt? ;p wat betekent dat? haha.
Ik zit al in een label maar ik vind het een heel leuk idee.
Felicia schreef:
Yay evt een lid. Maar meh ik weet geen naam of geen ideeyjes voor het label.
Swine schreef:
ik hou van winx club

ik hou van winx club

Yay evt een lid. Maar meh ik weet geen naam of geen ideeyjes voor het label.
evt? ;p wat betekent dat? haha.
Ik zit al in een label maar ik vind het een heel leuk idee.

Eventueel. Jmmr


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20