Roseberry schreef:
Morgenavond
DebbieCreate schreef:
Dat is handig!
Wanneer kom je dan weer thuis?
Ilse schreef:
Ik heb wifi hier, maar ik ga de sollicitaties pas verder keuren als ik thuis ben. xd
DebbieCreate schreef:
Ze wis anders nog best vaak online. lol
Ze wis anders nog best vaak online. lol
Ik heb wifi hier, maar ik ga de sollicitaties pas verder keuren als ik thuis ben. xd
Dat is handig!
Wanneer kom je dan weer thuis?
Morgenavond


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20