Hippopotomonstrosesquippedaliofobie schreef:
LOOOOOOOOOOOOOOL girl idc of je bi of wat dan ook bent daar is niks raars aan en ik zei alleen dat dat op vp al helemaal niks raars is want dat zijn heel veel mensen hier en dan noem je me racist WTF is wrong with you
LOOOOOOOOOOOOOOL girl idc of je bi of wat dan ook bent daar is niks raars aan en ik zei alleen dat dat op vp al helemaal niks raars is want dat zijn heel veel mensen hier en dan noem je me racist WTF is wrong with you


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


11