Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Wat is er toch aan de HAND
Account verwijderd




Vingers.

.......
Anoniem
Popster



Oow xd Maar het kan geen kwaad toch? En toen was ik er nog niet omg

We willen niet elke maand verkiezingen houden <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> Al is het wel lastig mensen te vinden die filmpjes kunnen maken. En werkelijk ook echt voor vp reclame willen maken!

Ik omg Maar toen met de verkiezingen was ik nog niet op vp sad

Wie weet komt het er nog een keer! :)
Account verwijderd




We willen niet elke maand verkiezingen houden <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> Al is het wel lastig mensen te vinden die filmpjes kunnen maken. En werkelijk ook echt voor vp reclame willen maken!

Ik omg Maar toen met de verkiezingen was ik nog niet op vp sad

Wie weet komt het er nog een keer! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

SNEL PLEASE c:
Account verwijderd




We willen niet elke maand verkiezingen houden <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> Al is het wel lastig mensen te vinden die filmpjes kunnen maken. En werkelijk ook echt voor vp reclame willen maken!

Ik omg Maar toen met de verkiezingen was ik nog niet op vp sad

Paar maandjes wachten. (:

Doe nu maar hoor (: Er zijn vast wel meer mensen die het willen mwhihii c:
Anoniem
Landelijke ster



Vingers.

HAHAHAHA

Kon t niet laten, cryface.
Anoniem
YouTube-ster



3 mensen is niet iedereen ;-;
Anoniem
YouTube-ster



Bepaalde mensen hier zijn niet zo aardig

Ik hoop dat je voor jezelf spreekt?
Iedereen is ander en ik mag sommigen ook niet, maar dat betekent niet dat ze niet aardig zijn.

wtf. 'ik mag je niet maar ik vind je wel aardig' ok..
Anoniem
YouTube-ster



Ik hoop dat je voor jezelf spreekt?
Iedereen is ander en ik mag sommigen ook niet, maar dat betekent niet dat ze niet aardig zijn.

wtf. 'ik mag je niet maar ik vind je wel aardig' ok..

Ik bedoel tegen anderen. xoxoxoxo

Je zegt net: ik mag sommigen ook niet, maar dat betekent niet dat ze niet aardig zijn.
Anoniem
Popster



Achja. Wie weet komen er straks wel een hoop nieuwe leuke spelers <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Te hopen ja..

nou kaj gaat de registratieknop weghalen,
maar misschien omdat vp saaier wordt
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: