Roseberry schreef:
Drm wil ik ook dat mn badge verwijderd wordt, goed????
Het enige wat ik op dit moment wil is dat dit gezeik stopt. Ik heb dr gwn geen zin in. xd
Riverfire schreef:
kloptttt maar dan is het alsnog niet eelrijk voor de mensen die de verkiezing meededen en die plaats ook tijdelijk zouden willen, maar daar kan jij ook niks aan doen he???!!! heb niks tegen je maar het is niet bepaald eerlijk om een random iemand te kiezen die niet eens meedeed aan de verkiezing terwijl er zoveel mensen die taak willen
Ilse schreef:
Het was sws tijdelijk hè haha.
Riverfire schreef:
nee indd whaaaaaaaaaaa maar zou ik ook oneerlijk vinden hoor voor de rest maar ik ben meer de persoon die het niks boeit wat andere vinden dus ik zou me functie lekker houden
nee indd whaaaaaaaaaaa maar zou ik ook oneerlijk vinden hoor voor de rest maar ik ben meer de persoon die het niks boeit wat andere vinden dus ik zou me functie lekker houden
Het was sws tijdelijk hè haha.
kloptttt maar dan is het alsnog niet eelrijk voor de mensen die de verkiezing meededen en die plaats ook tijdelijk zouden willen, maar daar kan jij ook niks aan doen he???!!! heb niks tegen je maar het is niet bepaald eerlijk om een random iemand te kiezen die niet eens meedeed aan de verkiezing terwijl er zoveel mensen die taak willen
Drm wil ik ook dat mn badge verwijderd wordt, goed????
Het enige wat ik op dit moment wil is dat dit gezeik stopt. Ik heb dr gwn geen zin in. xd


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20