Gerhardina schreef:
dat weet ik daarom
Cynthia schreef:
Als ik vp niet leuk zou vinden zou ik hier niet zijn!

Gerhardina schreef:
Maakt niets uit je bent er nu gewoon en geniet denk ik ook
Cynthia schreef:
Thiss, alleen dan vanaf 30/12/13
Thiss, alleen dan vanaf 30/12/13
Maakt niets uit je bent er nu gewoon en geniet denk ik ook

Als ik vp niet leuk zou vinden zou ik hier niet zijn!

dat weet ik daarom


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20