Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Was jij het er niet mee eens toen ik
Anoniem
Wereldberoemd



ik was de laatste dagen minder online omdat ik vaker weg was, maar ik was nog wel elke dag online <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>
maar vandaag is de bday van mn broer
en morgenvroeg ga ik op vakantie dus ben ik er nog minder op :'(

Wens je broer met het tosti-ijzer maar proficiat!! Ook al heb ik hem maar een keer gezien....
Maar na de vakantie hè, dan ga je wel weer online zijn hè!!

ik zal het zeggen, als hij terug is van werk is haha
ja natuurlijk!!

Oh leuk, werken op je verjaardag.....
Dianxx
Wereldberoemd



Wens je broer met het tosti-ijzer maar proficiat!! Ook al heb ik hem maar een keer gezien....
Maar na de vakantie hè, dan ga je wel weer online zijn hè!!

ik zal het zeggen, als hij terug is van werk is haha
ja natuurlijk!!

Oh leuk, werken op je verjaardag.....

agh ik vind het niet erg dat hij weg is haha 
lekker rustig voor het eerst in 18 jaar
Anoniem
Wereldberoemd



ik zal het zeggen, als hij terug is van werk is haha
ja natuurlijk!!

Oh leuk, werken op je verjaardag.....

agh ik vind het niet erg dat hij weg is haha 
lekker rustig voor het eerst in 18 jaar

hahahahah
Account verwijderd




nee omg jij had nooit mot moeten worde!!!
Anoniem
Wereldberoemd



nee omg jij had nooit mot moeten worde!!!

ja poepetje die stinkt!!
Account verwijderd




nee omg jij had nooit mot moeten worde!!!

ja poepetje die stinkt!!

WAT NOU met je huwawatte
Anoniem
Wereldberoemd



nee omg jij had nooit mot moeten worde!!!

ja poepetje die stinkt!!

WAT NOU met je huwawatte

RAAR KIND BEN JIJ
Account verwijderd




ja poepetje die stinkt!!

WAT NOU met je huwawatte

RAAR KIND BEN JIJ

DANKJWELL

huh stop ho, dit gaan niet net als onze mail worden pls
Anoniem
Wereldberoemd



WAT NOU met je huwawatte

RAAR KIND BEN JIJ

DANKJWELL

huh stop ho, dit gaan niet net als onze mail worden pls

HAHAHAHHAHAHA
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: