Girafke schreef:
Oh leuk, werken op je verjaardag.....
Dianxx schreef:
ik zal het zeggen, als hij terug is van werk is haha
ja natuurlijk!!
Rafke schreef:
Wens je broer met het tosti-ijzer maar proficiat!! Ook al heb ik hem maar een keer gezien....
Maar na de vakantie hè, dan ga je wel weer online zijn hè!!
Dianxx schreef:
ik was de laatste dagen minder online omdat ik vaker weg was, maar ik was nog wel elke dag online
maar vandaag is de bday van mn broer
en morgenvroeg ga ik op vakantie dus ben ik er nog minder op :'(
ik was de laatste dagen minder online omdat ik vaker weg was, maar ik was nog wel elke dag online

maar vandaag is de bday van mn broer
en morgenvroeg ga ik op vakantie dus ben ik er nog minder op :'(
Wens je broer met het tosti-ijzer maar proficiat!! Ook al heb ik hem maar een keer gezien....
Maar na de vakantie hè, dan ga je wel weer online zijn hè!!
ik zal het zeggen, als hij terug is van werk is haha
ja natuurlijk!!
Oh leuk, werken op je verjaardag.....


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20