Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Was jij het er niet mee eens toen ik
Anoniem
Wereldberoemd



mod werd? 

Want voor mijn gevoel waren dat echt heel veel mensen, AHHAH

En hoe vind je dat ik het nu doe?


(Ik hou van feedback, ehe)
lisssa
Straatmuzikant



ik vind wel dat je het goed doet btw ik ben sourayamoooi maar me echte acc staat op vakantiemodus
Anoniem
Wereldberoemd



ik vind wel dat je het goed doet btw ik ben sourayamoooi maar me echte acc staat op vakantiemodus

woot
Account verwijderd




Ik vond dat je mod moest worden dus ik was het er wel mee eens ^^
Anoniem
Wereldberoemd



Ik was het met heel die generatie niet eens. =3=

Maar je hoort er zelf ook bij!!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik was het met heel die generatie niet eens. =3=

Maar je hoort er zelf ook bij!!

Je hebt door dat ik een grapje maakte right? 

Ja, hahahahhaha
Anoniem
Popster



Ik vond dat je het verdiende :)
SoldToADemon
Internationale ster



Nee echt niet je bent een verschrikkelijke moderator omg tss nono
Anoniem
Wereldberoemd



Nee echt niet je bent een verschrikkelijke moderator omg tss nono

Ja omg, ik zal je nooit aanbevelen hoor!!! Jij zou echt echt echt slecht zijn!!!!!!!!!1111!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vond dat je het verdiende <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Wooohooo
Daddy
Internationale ster



Eerst was ik er tegen omdat je nooit on was maar nu vind ik het goed hihihihi #voteforrafkeisavoteforjesus
SoldToADemon
Internationale ster



Nee echt niet je bent een verschrikkelijke moderator omg tss nono

Ja omg, ik zal je nooit aanbevelen hoor!!! Jij zou echt echt echt slecht zijn!!!!!!!!!1111!

Ik weet het tenminste van mezelf!!!
Merel
Straatmuzikant



Ik dacht eerst "Rafke als mod? verrassend ;o" Maar ik vind dat je het geweldig doet ^-^ 
Anoniem
Wereldberoemd



Eerst was ik er tegen omdat je nooit on was maar nu vind ik het goed hihihihi #voteforrafkeisavoteforjesus

Er waren echt veel mensen tegen geloof ik. :o

Maar ik had rond die tijd ook een topic gemaakt, maar niemand reageerde. Een maand voor de verkiezingen was ik verhuist, en het huis was nog niet helemaal klaar, dus het was druk druk druk, maar ja, bijna niemand wist dit dus, AHHA
Account verwijderd




idk wat ik toen precies dacht haha, ik vond het alleen jammer dat ik het niet was geworden.
Ik vind je echt een super goede mod haha :)
oh btw ik ben achteraf echt blij dat ik geen mod ben, ik zou helemaal gek worden van de heletijd hooftletter, . topic verplaatsen en in een ruzie gewoon braaf moeten blijven
nee das niets voor mij >.<
Anoniem
Wereldberoemd



Ik was juist heel blij dat jij het werd haha!

You made my day!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste