lillitha schreef:
Je bent lekker aan het VP'en enzo, je mailt wat rond, plots heb je 10 berichten (of één, maakt niet echt uit) en je gaat van: 'Nah, ben te lui om te antwoorden, doe ik morgen wel ofzo'
Heb ik bijna iedere dag tegenwoordig xD
Je bent lekker aan het VP'en enzo, je mailt wat rond, plots heb je 10 berichten (of één, maakt niet echt uit) en je gaat van: 'Nah, ben te lui om te antwoorden, doe ik morgen wel ofzo'

Heb ik bijna iedere dag tegenwoordig xD


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19

1029 berichten beantwoorden kost toch wel een namiddagje xD