Sophrosyne schreef:
Welke functies denk je dat ik zou moeten hebben/geschikt voor zou zijn? ^^
(als je vind dat ik alleen het smt aankan dan stem je maar gewoon niet haha, niet gemeen bedoelt.)
Welke functies denk je dat ik zou moeten hebben/geschikt voor zou zijn? ^^
(als je vind dat ik alleen het smt aankan dan stem je maar gewoon niet haha, niet gemeen bedoelt.)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16