Azelf schreef:
Ik probeer de laatste tijd een beetje een andere stijl uit (vooral qua kleur) en daar wil ik nog even mee oefenen. Gewoon reageren en misschien kies ik je wel. (;
#Niet janken als ik je look niet kies
#Dit doe ik voor de lol, ik hoef geen vergoeding
#Geen idee of ik de tekening ooit af krijg
#Ik ben geen sneltrein
#Ik doe niet aan vriendjespolitiek, dus ook geen geslijm, ik ga puur op de look af
#Ik ben waarschijnlijk de meest kieskeurige persoon die je ooit zal ontmoeten
Ik probeer de laatste tijd een beetje een andere stijl uit (vooral qua kleur) en daar wil ik nog even mee oefenen. Gewoon reageren en misschien kies ik je wel. (;
#Niet janken als ik je look niet kies
#Dit doe ik voor de lol, ik hoef geen vergoeding
#Geen idee of ik de tekening ooit af krijg
#Ik ben geen sneltrein
#Ik doe niet aan vriendjespolitiek, dus ook geen geslijm, ik ga puur op de look af
#Ik ben waarschijnlijk de meest kieskeurige persoon die je ooit zal ontmoeten


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
