FABQUEEN schreef:
Ja, ik zit in district 8, zoals de meeste van jullie wel weten. Ik ben erg blij dat ik mag meedoen en ga ook goed strijden hiervoor. Ik ga veel reclame maken en veel sponsers werven. Hier even een overzichtje.
*all rights of this explanation go to Thrandy.*
Wat moet je hiervoor doen?
Heel simpel; 1 PD dollar doneren aan het account EffiePrul (klikbaar). Je MOET hier een bewijsje plaatsen dat je hebt gedoneerd (echt kopiëren en plakken) anders tel je niet mee voor de prijs :3
Zet even de naam van me bij de overmaking, zeg maar bij het bericht. Dan weet ze dat je mij heb gesponsord! Thanks alvast.
Je kunt tot 11 mei 00:00 uur doneren, dus ook pas na die tijd wordt de prijs uitgereikt.
Verdere informatie over de competitie vindt je hier;
virtualpopstar.com/social/competitions?x=read&id=1129
(Dus hier een bewijsje plaatsen voor de duidelijkheid nog een keer)
Heb je al voor iemand anders gedoneerd? Hh dan misschien? :3
#NOTE; je mag maar 1x per account doneren, dus het heeft geen zin om voor meerdere accounts te doneren. Als je weet dat je al hebt gedoneerd ga dan niet hier ook nog meedoen omdat je wilt winnen, want die donaties tellen sowieso al niet mee... En dat is dus vet oneerlijk.
*this shit is of Carolynn*
Kleine regeltjes:
Iemand mag maar één keer iemand sponseren. Je hebt de tijd tot 11 mei 0:00.
*vanaf hier typ ik zelf maar het is roze omg*
Je kan een item uit mn gb gratis krijgen dan, als het niet al te veel waard is.
ps zet ook even neer welk item je wilt, of mail me dat maar.

(Verantwoordelijk voor kleding etc.*
Ja, ik zit in district 8, zoals de meeste van jullie wel weten. Ik ben erg blij dat ik mag meedoen en ga ook goed strijden hiervoor. Ik ga veel reclame maken en veel sponsers werven. Hier even een overzichtje.
*all rights of this explanation go to Thrandy.*
Wat moet je hiervoor doen?
Heel simpel; 1 PD dollar doneren aan het account EffiePrul (klikbaar). Je MOET hier een bewijsje plaatsen dat je hebt gedoneerd (echt kopiëren en plakken) anders tel je niet mee voor de prijs :3
Zet even de naam van me bij de overmaking, zeg maar bij het bericht. Dan weet ze dat je mij heb gesponsord! Thanks alvast.
Je kunt tot 11 mei 00:00 uur doneren, dus ook pas na die tijd wordt de prijs uitgereikt.
Verdere informatie over de competitie vindt je hier;
virtualpopstar.com/social/competitions?x=read&id=1129
(Dus hier een bewijsje plaatsen voor de duidelijkheid nog een keer)
Heb je al voor iemand anders gedoneerd? Hh dan misschien? :3
#NOTE; je mag maar 1x per account doneren, dus het heeft geen zin om voor meerdere accounts te doneren. Als je weet dat je al hebt gedoneerd ga dan niet hier ook nog meedoen omdat je wilt winnen, want die donaties tellen sowieso al niet mee... En dat is dus vet oneerlijk.
*this shit is of Carolynn*
Kleine regeltjes:
Iemand mag maar één keer iemand sponseren. Je hebt de tijd tot 11 mei 0:00.
*vanaf hier typ ik zelf maar het is roze omg*
Je kan een item uit mn gb gratis krijgen dan, als het niet al te veel waard is.
ps zet ook even neer welk item je wilt, of mail me dat maar.

(Verantwoordelijk voor kleding etc.*


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17