Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik zoek een platenlabel
Senkreng
Playback-ster



want tsja, de mijne was nogal on actief (:

Suggesties?
Anoniem
Minister of Pop



Hou je van schrijven kom bij thegoldenquill
Account verwijderd




Kom bij musicrecords
Elke avond om 19:00 doen we een tour.
Ook zijn er leuke competitie's voor de leden.
En we hebben ook nog een music acedemi voor wat extra PD
sudjaka
Karaoke-ster



kom bij queres
elke avond om 6 uur een tour
leuke competitites
iedereen die lid wordt ontvangt 100 pd
bakaatje
YouTube-ster



animerecords??
past perfect bij je outfit :3
bakaatje
YouTube-ster



animerecords??
past perfect bij je outfit :3
sudjaka
Karaoke-ster



hh
Anoniem
Karaoke-ster



BungyBear Is een kei leuk label! Past echt bij jou!! Fun & sfeer is verzekerd! Superleuke leden! Iedereen is welkom in BungyBear!!
Anoniem
Minister of Pop



Kom bij musicrecords
Elke avond om 19:00 doen we een tour.
Ook zijn er leuke competitie's voor de leden.
En we hebben ook nog een music acedemi voor wat extra PD

dit ^-^
Anoniem
Karaoke-ster



Anoniem
Internationale ster



Als je van anime houdt animeRecords ^^
Account verwijderd




Ik raad je zeker AnimeRecords aan als je fan bent van Anime en er graag over praat / het graag kijkt of er vragen over hebt. AnimeRecords is een heel gezellig label. We doen daarbij ook elke dag een tour! Maar als Anime niets voor jou is, kan ik we begrijpen dat je niet naar AnimeRecords komt.
Account verwijderd




Als je van anime houdt animeRecords ^^

Nou leuk, ik had juist een hele tekst geschreven, zet je het even in het kort ^-^
Anoniem
Internationale ster



Als je van anime houdt animeRecords ^^

Nou leuk, ik had juist een hele tekst geschreven, zet je het even in het kort ^-^

hahahahhahahahahhahahhahahahha:twisted
Account verwijderd




Als je van anime houdt animeRecords ^^

Nou leuk, ik had juist een hele tekst geschreven, zet je het even in het kort ^-^

hahahahhahahahahhahahhahahahha:twisted

:/ Gemenerik haha. Gpj. (:
Anoniem
Minister of Pop



Als het je wat lijkt om elke dag fans te kunnen verdienen zou ik naar MusicRecords gaan. Er start elke avond ronde 19.00 uur een tour, waarbij je om het kwartier kan optreden, en nog even lekker wat fans kan pakken.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste