Felicia schreef: Hou je van schrijven kom bij thegoldenquill
Account verwijderd
schreef: Kom bij musicrecords Elke avond om 19:00 doen we een tour. Ook zijn er leuke competitie's voor de leden. En we hebben ook nog een music acedemi voor wat extra PD
Jasmijn schreef: Kom bij musicrecords Elke avond om 19:00 doen we een tour. Ook zijn er leuke competitie's voor de leden. En we hebben ook nog een music acedemi voor wat extra PD
Arya schreef: Als je van anime houdt animeRecords ^^
Account verwijderd
schreef: Ik raad je zeker AnimeRecords aan als je fan bent van Anime en er graag over praat / het graag kijkt of er vragen over hebt. AnimeRecords is een heel gezellig label. We doen daarbij ook elke dag een tour! Maar als Anime niets voor jou is, kan ik we begrijpen dat je niet naar AnimeRecords komt.
Account verwijderd
schreef:
Sachiko schreef: Als je van anime houdt animeRecords ^^
Nou leuk, ik had juist een hele tekst geschreven, zet je het even in het kort ^-^
Oase schreef: Als het je wat lijkt om elke dag fans te kunnen verdienen zou ik naar MusicRecords gaan. Er start elke avond ronde 19.00 uur een tour, waarbij je om het kwartier kan optreden, en nog even lekker wat fans kan pakken.