Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik wil de schrijfwedstrijd uitslag
SoldToADemon
Internationale ster



Sigh sad
Anoniem
Wereldberoemd



PSSSSSSSST, ik verplaats dit naar Game, if you don't mind. :)
SoldToADemon
Internationale ster



PSSSSSSSST, ik verplaats dit naar Game, if you don't mind. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

And what if I do? :o

stiekem twijfelde ik al ertussen, aangezien de schrijfwedstrijd grotendeels losstaat van vp en er enkel mee is verbonden omdat het hier wordt georganiseerd, but yeah
Anoniem
Wereldberoemd



PSSSSSSSST, ik verplaats dit naar Game, if you don't mind. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

And what if I do? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

stiekem twijfelde ik al ertussen, aangezien de schrijfwedstrijd grotendeels losstaat van vp en er enkel mee is verbonden omdat het hier wordt georganiseerd, but yeah

Then you hef pech.

Ja maar de schrijfwedstrijd vind wel plaats binnen vp hè. :)
SoldToADemon
Internationale ster



PSSSSSSSST, ik verplaats dit naar Game, if you don't mind. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

And what if I do? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

stiekem twijfelde ik al ertussen, aangezien de schrijfwedstrijd grotendeels losstaat van vp en er enkel mee is verbonden omdat het hier wordt georganiseerd, but yeah

Then you hef pech.

Ja maar de schrijfwedstrijd vind wel plaats binnen vp hè. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Grr

Vandaar de twijfel :tongue:

Anoniem
Queen of Queens



PSSSSSSSST, ik verplaats dit naar Game, if you don't mind. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

And what if I do? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

stiekem twijfelde ik al ertussen, aangezien de schrijfwedstrijd grotendeels losstaat van vp en er enkel mee is verbonden omdat het hier wordt georganiseerd, but yeah

Then you hef pech.

Ja maar de schrijfwedstrijd vind wel plaats binnen vp hè. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

hef pech? xD

serieus klopt dat? xD
Anoniem
Straatmuzikant



FOEI JUUD VOOR HET MISPLAATSEN
jij blond kind



EN IK WIL HET OOK MEH
SoldToADemon
Internationale ster



And what if I do? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>

stiekem twijfelde ik al ertussen, aangezien de schrijfwedstrijd grotendeels losstaat van vp en er enkel mee is verbonden omdat het hier wordt georganiseerd, but yeah

Then you hef pech.

Ja maar de schrijfwedstrijd vind wel plaats binnen vp hè. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

hef pech? xD

serieus klopt dat? xD

O Cindy
je bent zo onschuldig en goedgelovig♥
Anoniem
Queen of Queens



Then you hef pech.

Ja maar de schrijfwedstrijd vind wel plaats binnen vp hè. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

hef pech? xD

serieus klopt dat? xD

O Cindy
je bent zo onschuldig en goedgelovig♥

ZO HEB JIJ MIJN GEMAAKT DAT IK ALS GELOOF OMG TSSSSSS. ;C
SoldToADemon
Internationale ster



FOEI JUUD VOOR HET MISPLAATSEN
jij blond kind



EN IK WIL HET OOK MEH

Ik ga een petitie maken waarin wordt gepleit voor het versoepelen van de regels voor blonde mensen... 
SoldToADemon
Internationale ster



hef pech? xD

serieus klopt dat? xD

O Cindy
je bent zo onschuldig en goedgelovig♥

ZO HEB JIJ MIJN GEMAAKT DAT IK ALS GELOOF OMG TSSSSSS. ;C

Grutjes
Anoniem
Queen of Queens



O Cindy
je bent zo onschuldig en goedgelovig♥

ZO HEB JIJ MIJN GEMAAKT DAT IK ALS GELOOF OMG TSSSSSS. ;C

Grutjes

Ja, wat ga je er nu aan doen mama? O-o
Anoniem
Straatmuzikant



FOEI JUUD VOOR HET MISPLAATSEN
jij blond kind



EN IK WIL HET OOK MEH

Ik ga een petitie maken waarin wordt gepleit voor het versoepelen van de regels voor blonde mensen... 

maar ik ben ook blond
half
SoldToADemon
Internationale ster



ZO HEB JIJ MIJN GEMAAKT DAT IK ALS GELOOF OMG TSSSSSS. ;C

Grutjes

Ja, wat ga je er nu aan doen mama? O-o

Je opgeven voor adoptie
SoldToADemon
Internationale ster



FOEI JUUD VOOR HET MISPLAATSEN
jij blond kind



EN IK WIL HET OOK MEH

Ik ga een petitie maken waarin wordt gepleit voor het versoepelen van de regels voor blonde mensen... 

maar ik ben ook blond
half

Dan val jij er ook onder♥
Anoniem
Straatmuzikant



kom laten we elke lastigvallen dat we de uitslag willen
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste