schreef:
Als iemand iemand cr of manager geeft maakt ie altijd zo een 'oh bedankt' topic. En bij mij doet niemand dat :c XD n__n
Sorry viel me op vandaag. Cause ik was vandaag ik een heel gulle bui. ;3
Als iemand iemand cr of manager geeft maakt ie altijd zo een 'oh bedankt' topic. En bij mij doet niemand dat :c XD n__n
Sorry viel me op vandaag. Cause ik was vandaag ik een heel gulle bui. ;3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
