Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Why?
Account verwijderd




Als iemand iemand cr of manager geeft maakt ie altijd zo een 'oh bedankt' topic. En bij mij doet niemand dat :c XD n__n

Sorry viel me op vandaag. Cause ik was vandaag ik een heel gulle bui. ;3
SoldToADemon
Internationale ster



Ik mocht toen niets zeggen van jou haha♥
Thrandy
Karaoke-ster



Poor you
Account verwijderd




Ik mocht toen niets zeggen van jou haha♥

Haha ja toen. Wauw, dat is lang geleden o-o
Account verwijderd




Poor you

Yes. T○T
Account verwijderd




Nawhh c;

;c Haha
SoldToADemon
Internationale ster



Ik mocht toen niets zeggen van jou haha♥

Haha ja toen. Wauw, dat is lang geleden o-o

Haha, vind het nog steeds heel lief van je♥
Account verwijderd




Ik mocht toen niets zeggen van jou haha♥

Haha ja toen. Wauw, dat is lang geleden o-o

Haha, vind het nog steeds heel lief van je♥

Yay. ♥ Ik ben lief dhuhu. Oke no. ;3
SoldToADemon
Internationale ster



Haha ja toen. Wauw, dat is lang geleden o-o

Haha, vind het nog steeds heel lief van je♥

Yay. ♥ Ik ben lief dhuhu. Oke no. ;3

Yes you are ^-^
Anoniem
Popster



Kan zijn dat die mensen er anders over denken? xd als ik manager zou krijgen zou ik je bedanken in mail, ik vind een topic beetje onnodig tbh. Niet iedereen hoeft te weten dat ik manager kreeg xD 
Account verwijderd




Kan zijn dat die mensen er anders over denken? xd als ik manager zou krijgen zou ik je bedanken in mail, ik vind een topic beetje onnodig tbh. Niet iedereen hoeft te weten dat ik manager kreeg xD 

Ja i know. But het viel me gewoon op aangezien ik vandaag 600 cr heb verbruikt because ik gewoon in een gulle bui ben vandaag. n__n
Account verwijderd




Haha, vind het nog steeds heel lief van je♥

Yay. ♥ Ik ben lief dhuhu. Oke no. ;3

Yes you are ^-^

Nawhh ty. n-n 
Anoniem
Popster



Kan zijn dat die mensen er anders over denken? xd als ik manager zou krijgen zou ik je bedanken in mail, ik vind een topic beetje onnodig tbh. Niet iedereen hoeft te weten dat ik manager kreeg xD 

Ja i know. But het viel me gewoon op aangezien ik vandaag 600 cr heb verbruikt because ik gewoon in een gulle bui ben vandaag. n__n

Oh haha dat is wel lief ;3 Maar ja idk xD 
SoldToADemon
Internationale ster



Yay. ♥ Ik ben lief dhuhu. Oke no. ;3

Yes you are ^-^

Nawhh ty. n-n 

bigkiss
Account verwijderd




Kan zijn dat die mensen er anders over denken? xd als ik manager zou krijgen zou ik je bedanken in mail, ik vind een topic beetje onnodig tbh. Niet iedereen hoeft te weten dat ik manager kreeg xD 

Ja i know. But het viel me gewoon op aangezien ik vandaag 600 cr heb verbruikt because ik gewoon in een gulle bui ben vandaag. n__n

Oh haha dat is wel lief ;3 Maar ja idk xD 

xD 
Account verwijderd




Yes you are ^-^

Nawhh ty. n-n 

bigkiss

Kus back bigkiss
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste