Thrandy schreef:
Dat moet ik echt even heel erg toegeven, haha.
Ik ben altijd op andere sites geweest, maar sinds ik hier weer goed en wel terug ben voel ik me veel fijner. Iedereen hier accepteert elkaar (uitzonderingen af en toe) en de sfeer is hier bijna altijd geweldig. Het maakt me gewoon vrolijk om hier te zijn en ik vind het heel gezellig hier.
Wha thanks voor de gezellige sfeer hier. En gewoon alle gezelligheid.
Dat moet ik echt even heel erg toegeven, haha.
Ik ben altijd op andere sites geweest, maar sinds ik hier weer goed en wel terug ben voel ik me veel fijner. Iedereen hier accepteert elkaar (uitzonderingen af en toe) en de sfeer is hier bijna altijd geweldig. Het maakt me gewoon vrolijk om hier te zijn en ik vind het heel gezellig hier.
Wha thanks voor de gezellige sfeer hier. En gewoon alle gezelligheid.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

