Philophobia schreef:
Serieus schreef:
Je kan altijd een desbetreffend bericht melden, wij kunnen dan kijken waar hij/zij waarschuwingen of time-out's voor heeft gekregen in het verleden. Zo kunnen we de melding behandelen en wat aan "die persoon" doen!
Oke, dan zal ik nu even alle berichtjes melden, waarschijnlijk zal het niet zo opgevat worden als de personen waar het constant over gaat.
(dit bedoel ik ermee, dat we ons gevoel kunnen uitleggen over wat het met ons doet enzo, want jullie snappen dat niet zoals wij u_u)
Je gevoel kan je gewoon benoemen in de melding, dan kunnen wij daar inderdaad ook rekening mee houden hihi!