Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
wat ben ik blij
Philophobia
Straatmuzikant



als ik straks 5 dagen in frankrijk zit en niet hierop kan, want als ik hierop zou gaan zou ik echt me laptop scherm in slaan, wat ik net al bijna wou doen, zware irritaties hier.
Anoniem
Wereldberoemd



Zo te zien ben je nogal geïrriteerd. Misschien is het beter als jullie deze ruzie/discussie even stilleggen en beiden even gaan afkoelen? Morgen is er weer een nieuwe dag... :$
SoldToADemon
Internationale ster



Voer geen discussie
voer de eendjes

Philophobia
Straatmuzikant



Voer geen discussie
voer de eendjes


:tongue:
Philophobia
Straatmuzikant



Zo te zien ben je nogal geïrriteerd. Misschien is het beter als jullie deze ruzie/discussie even stilleggen en beiden even gaan afkoelen? Morgen is er weer een nieuwe dag... <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

was ik ook van plan geen zorgen :).
Anoniem
Wereldberoemd



Zo te zien ben je nogal geïrriteerd. Misschien is het beter als jullie deze ruzie/discussie even stilleggen en beiden even gaan afkoelen? Morgen is er weer een nieuwe dag... <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

was ik ook van plan geen zorgen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>.

Dat lijkt me heel verstandig! :d
Slaap lekker alvast dan maar. 
Philophobia
Straatmuzikant



Zo te zien ben je nogal geïrriteerd. Misschien is het beter als jullie deze ruzie/discussie even stilleggen en beiden even gaan afkoelen? Morgen is er weer een nieuwe dag... <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

was ik ook van plan geen zorgen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>.

Dat lijkt me heel verstandig! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
Slaap lekker alvast dan maar. 

Jij ook!
Account verwijderd




Meh, en ik dan? Moet ik me lekker vervelen zonder jou.
Philophobia
Straatmuzikant



Meh, en ik dan? Moet ik me lekker vervelen zonder jou.

alleen jou ga ik heel heel erg missen en probeer zo nu en dan online te komen sad(.
chavanety
Karaoke-ster



Zo te zien ben je nogal geïrriteerd. Misschien is het beter als jullie deze ruzie/discussie even stilleggen en beiden even gaan afkoelen? Morgen is er weer een nieuwe dag... <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

RT!
Account verwijderd




Meh, en ik dan? Moet ik me lekker vervelen zonder jou.

alleen jou ga ik heel heel erg missen en probeer zo nu en dan online te komen sad(.

Nawhh, je had toch geen wifi : ((
Philophobia
Straatmuzikant



Meh, en ik dan? Moet ik me lekker vervelen zonder jou.

alleen jou ga ik heel heel erg missen en probeer zo nu en dan online te komen sad(.

Nawhh, je had toch geen wifi : ((

het goedkoopste wat ik kan doen is 10 mb kopen voor 2,50 per dag jank en dat is weinig. kan ik wss alleen maar mee appen. en donderdag en vrijdag heb ik alleen in het hotel MB.
Account verwijderd




alleen jou ga ik heel heel erg missen en probeer zo nu en dan online te komen sad(.

Nawhh, je had toch geen wifi : ((

het goedkoopste wat ik kan doen is 10 mb kopen voor 2,50 per dag jank en dat is weinig. kan ik wss alleen maar mee appen. en donderdag en vrijdag heb ik alleen in het hotel MB.

Kom donderdag en vrijdag dan ): Gonna miss u babe ♥
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld