Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik had trouwens wel verwacht
Anoniem
Wereldberoemd



dat er meer mensen mee zouden doen aan de gaming wedstrijd, 'de jeugd van tegenwoordig' zit altijd met games en shit, valt me een beetje tegen tho
Anoniem
Wereldberoemd



Too bad
Cinta
Landelijke ster



Ik speel geen enkele game, so yeah ik had ook geeen idee haha, jammer dat je niet zoveel inzendingen gekregen hebt
Anoniem
Wereldberoemd



Ik speel geen enkele game, so yeah ik had ook geeen idee haha, jammer dat je niet zoveel inzendingen gekregen hebt

Nja ik ging er gewoon vanuit dat mensen het wel leuk zouden vinden omdat je zoveel hoort van mensen die games spelen enzo haha
SoldToADemon
Internationale ster



Ik game niet, maar het was inderdaad een awesome competitie. Beetje jammer weer sad
Anoniem
Popster



De enige games die ik speel zijn de sims en just dance haha.
Account verwijderd




Ik weet niet over welke competitie je het hebt. Meestal doe ik niet mee aan competitie's, geen tijd.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik weet niet over welke competitie je het hebt. Meestal doe ik niet mee aan competitie's, geen tijd.

Competitie > Gaming
SLOEBER
Popster



Ik heb hem niet gezien ....
SLOEBER
Popster



Is het echt tot of is het tot en met 15 april?
Anoniem
Wereldberoemd



Is het echt tot of is het tot en met 15 april?

Tot en met, het mag vandaag dus nog haha
SLOEBER
Popster



Is het echt tot of is het tot en met 15 april?

Tot en met, het mag vandaag dus nog haha

ik ga beginnen (:
Ninurta
Straatmuzikant



Is het echt tot of is het tot en met 15 april?

Tot en met, het mag vandaag dus nog haha

kheb volgens mij ingezonden, kweenie haha
Christy
Internationale ster



ik game wel een heleboel maar ik teken veel meer en doe dat liever
Cyloon
Straatmuzikant



HUH ik ben hier pas??? wat kon je doen dan :-(
Anoniem
Wereldberoemd



De enige games die ik speel zijn de sims en just dance haha.

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld