Thrandy schreef:
maar idk waarover en dat is zo dom want ik heb echt wel interesse in veel dingen, maar ik wil het goed doen weet je wel dat iedereen er wat aan heeft en ugh.
maar idk waarover en dat is zo dom want ik heb echt wel interesse in veel dingen, maar ik wil het goed doen weet je wel dat iedereen er wat aan heeft en ugh.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20