Philophobia schreef:
*ik negeer je als ik je niet mag.
kommaar. ^^
Unashamed ~ Ik ken je niet persoonlijk maar je lijkt me tof c:
Fendacy ~ Ik zie je soms wel eens op het forum, je lijkt me aardig haha (:
TaylorSwift ~ Jij bent wel onwijs cool.
Angel ~ Moet ik hier nog antwoord op geven? Je bent een stom wijf u_u... grapje, JE BENT TOF MANNN.
Enchanted ~ Jij bent echt onwijs lief en aardig haha!
Jasmijn ~ Volgensmij ben jij wel tof, maar heb je wel altijd je woordje klaar, kan ook in de war zijn. u_u
Safety ~ Ja..... ik ben gewoon onwijze fan van jou :33.
Pendulum ~ Ja je bent awesome, n_n
Fjordenlover ~ Ja ehm, ik vind je wel een aardige meid c:
Bram ~ Fab.
Ilse ~ je bent me favo mod man.
Pandie70 ~ Ik ken je niet :3.
Yana ~ Ik ken je nauwelijks.
*ik negeer je als ik je niet mag.
kommaar. ^^
Unashamed ~ Ik ken je niet persoonlijk maar je lijkt me tof c:
Fendacy ~ Ik zie je soms wel eens op het forum, je lijkt me aardig haha (:
TaylorSwift ~ Jij bent wel onwijs cool.
Angel ~ Moet ik hier nog antwoord op geven? Je bent een stom wijf u_u... grapje, JE BENT TOF MANNN.
Enchanted ~ Jij bent echt onwijs lief en aardig haha!
Jasmijn ~ Volgensmij ben jij wel tof, maar heb je wel altijd je woordje klaar, kan ook in de war zijn. u_u
Safety ~ Ja..... ik ben gewoon onwijze fan van jou :33.
Pendulum ~ Ja je bent awesome, n_n
Fjordenlover ~ Ja ehm, ik vind je wel een aardige meid c:
Bram ~ Fab.
Ilse ~ je bent me favo mod man.
Pandie70 ~ Ik ken je niet :3.
Yana ~ Ik ken je nauwelijks.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17


.
.