Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Wow als ik nog 1 abonnee heb
Thrandy
Karaoke-ster



dan heb ik er 20 :o

Op mn blog he.
SoldToADemon
Internationale ster



Heee same haha. Ik wacht nog altijd op die ene abonnee xd
Thrandy
Karaoke-ster



Heee same haha. Ik wacht nog altijd op die ene abonnee xd

Ik ook haha, maar ik abonneer niet zo snel omdat ik het rot vind als ik ergens abonneer en dan niet reageer op de blogs haha.
Account verwijderd




Heee same haha. Ik wacht nog altijd op die ene abonnee xd

Ik doe wel. xd

@Chantal: Sorry ik heb al abbo
Thrandy
Karaoke-ster



Heee same haha. Ik wacht nog altijd op die ene abonnee xd

Ik doe wel. xd

@Chantal: Sorry ik heb al abbo

I know babeee
Account verwijderd




Heee same haha. Ik wacht nog altijd op die ene abonnee xd

Ik doe wel. xd

@Chantal: Sorry ik heb al abbo

I know babeee

n__n
SoldToADemon
Internationale ster



Heee same haha. Ik wacht nog altijd op die ene abonnee xd

Ik ook haha, maar ik abonneer niet zo snel omdat ik het rot vind als ik ergens abonneer en dan niet reageer op de blogs haha.

Ik niet omdat je dan altijd zoveel mailtjes ervan krijgt haha 
SoldToADemon
Internationale ster



Heee same haha. Ik wacht nog altijd op die ene abonnee xd

Ik doe wel. xd

@Chantal: Sorry ik heb al abbo

Yaayy
Thrandy
Karaoke-ster



yaaaay k heb er 20 fissa

#mijlpaal
SoldToADemon
Internationale ster



O he ik heb er 22 haha. Op naar de 30 ^-^
Thrandy
Karaoke-ster



Lol, nu heb je er meer dan ik. xD

en dat in like 3 dagen haha. 
Anoniem
Wereldberoemd



Goed gedaan haha. Ik ga voor de 70 volgers. :d
Thrandy
Karaoke-ster



Goed gedaan haha. Ik ga voor de 70 volgers. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Ik nu op naar de 30 hopelijk, haha.
Anoniem
Internationale ster



lol, ik ga voor 1 xD
ja, ik heb geen interesante blogs
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld