Cheiloproclitic schreef:
moet je het zeggen. Ik ben het echt beu dat bij elke fout die ik maak er een (...) moet zijn die er een heel drama over maakt, tegenwoordig wordt ik ook al uitgescholden. Echt leuk, tof.
Ik ben het gewoon zat. Stop ermee, als je me niet mag dan ga bij een ander fucken maar laat mij met rust. Jullie doen juist alsof jullie nooit fouten maken. Ik ben echt kwaad. Ik kom hier om plezier te hebben en een leuke babbel, niet om uitgescholden te worden en afgestoten te worden.
Ik ben de laatste tijd niet actief op het forum, waarom? Ik ben BANG om te reageren. SCHRIK dat er weer een drama van komt. Hoe erg is het dan wel niet? Als je het niet eens bent met me, zeg dat dan alsjeblieft op een leukere manier dan dat.
Dit is niet voor heel VP, maar de personen die het zijn zullen het wel weten.
moet je het zeggen. Ik ben het echt beu dat bij elke fout die ik maak er een (...) moet zijn die er een heel drama over maakt, tegenwoordig wordt ik ook al uitgescholden. Echt leuk, tof.
Ik ben het gewoon zat. Stop ermee, als je me niet mag dan ga bij een ander fucken maar laat mij met rust. Jullie doen juist alsof jullie nooit fouten maken. Ik ben echt kwaad. Ik kom hier om plezier te hebben en een leuke babbel, niet om uitgescholden te worden en afgestoten te worden.
Ik ben de laatste tijd niet actief op het forum, waarom? Ik ben BANG om te reageren. SCHRIK dat er weer een drama van komt. Hoe erg is het dan wel niet? Als je het niet eens bent met me, zeg dat dan alsjeblieft op een leukere manier dan dat.
Dit is niet voor heel VP, maar de personen die het zijn zullen het wel weten.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16

