Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
SMT sollicitatie
SoldToADemon
Internationale ster



staat in mijn blog en ik ben even trots op mijn lay-out :$

http://virtualpopstar.com/home/profile?user=SoldToADemon&show=blog&id=17301
SoldToADemon
Internationale ster



woot
Account verwijderd




Jaa hij is leuk :) ik houd de mijne nog geheim, alleen yasmine en fenne hebben et gezien
SoldToADemon
Internationale ster



Jaa hij is leuk <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> ik houd de mijne nog geheim, alleen yasmine en fenne hebben et gezien

Ik had mijn blog nodig om hem te plaatsen haha, dus dan is het een beetje lastig om hem geheim te houden :3
Account verwijderd




Jaa hij is leuk <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> ik houd de mijne nog geheim, alleen yasmine en fenne hebben et gezien

Ik had mijn blog nodig om hem te plaatsen haha, dus dan is het een beetje lastig om hem geheim te houden :3

hahah jaa :) of je zou een nep account aanmaken xd

SoldToADemon
Internationale ster



Jaa hij is leuk <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> ik houd de mijne nog geheim, alleen yasmine en fenne hebben et gezien

Ik had mijn blog nodig om hem te plaatsen haha, dus dan is het een beetje lastig om hem geheim te houden :3

hahah jaa <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> of je zou een nep account aanmaken xd


Nah, dit werkt ook ^-^
Account verwijderd




Ik had mijn blog nodig om hem te plaatsen haha, dus dan is het een beetje lastig om hem geheim te houden :3

hahah jaa <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> of je zou een nep account aanmaken xd


Nah, dit werkt ook ^-^

hah jaa, maar ik probeerde iets origineels mogelijks
SoldToADemon
Internationale ster



hahah jaa <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> of je zou een nep account aanmaken xd


Nah, dit werkt ook ^-^

hah jaa, maar ik probeerde iets origineels mogelijks

Ik deed mijn best voor originaliteit, maar vrees dat ik toch altijd weer terug zal vallen op de oude vertrouwde brief haha. Ben benieuwd naar jouw inzending dan :3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld