Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
laura
Account verwijderd




reageert niet op haar mail laten we haar allemaal gaan haten!


ik verwijder dit topic straks als ze heeft gereageerd <3
Anoniem
Minister of Pop



Foei Laura!!!!!!!! 
Account verwijderd




Foei Laura!!!!!!!! 

Ja!!
Account verwijderd




Haat haat haat
SoldToADemon
Internationale ster



De niet Fame Laura neemt haar telefoon niet op </3
Account verwijderd




De niet Fame Laura neemt haar telefoon niet op </3

Haat!!
SoldToADemon
Internationale ster



De niet Fame Laura neemt haar telefoon niet op </3

Haat!!

Nee ik <3 haar alleen ze moet wakker worden, aangezien ik haar wakker zou bellen xd
Account verwijderd




De niet Fame Laura neemt haar telefoon niet op </3

Haat!!

Nee ik <3 haar alleen ze moet wakker worden, aangezien ik haar wakker zou bellen xd

Haha, wakker bellen xd misschien wordt ze wel niet wakker omg
Anoniem
Minister of Pop



De niet Fame Laura neemt haar telefoon niet op </3

Haat!!

Nee ik <3 haar alleen ze moet wakker worden, aangezien ik haar wakker zou bellen xd

je kunt het judith!!! 
SoldToADemon
Internationale ster



Haat!!

Nee ik <3 haar alleen ze moet wakker worden, aangezien ik haar wakker zou bellen xd

Haha, wakker bellen xd misschien wordt ze wel niet wakker omg

Moet wel though xd
SoldToADemon
Internationale ster



Haat!!

Nee ik <3 haar alleen ze moet wakker worden, aangezien ik haar wakker zou bellen xd

je kunt het judith!!! 

Ga weg creepy naamveranderend persoon
Anoniem
Minister of Pop



Nee ik <3 haar alleen ze moet wakker worden, aangezien ik haar wakker zou bellen xd

je kunt het judith!!! 

Ga weg creepy naamveranderend persoon

sad tss 
SoldToADemon
Internationale ster



je kunt het judith!!! 

Ga weg creepy naamveranderend persoon

sad tss 

sad
Anoniem
Straatmuzikant



geduld is een schone zaak
Account verwijderd




ja haal wel omhoog!! hopelijk ziet ze nu 
Shots
YouTube-ster



....omg wat voor nutteloos topic is dit
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste