Adelyna schreef:
jammer genoeg heb ik geen lay out, maar ik vind wel dat hij overzichtelijk is.
ik denk niet dat ik het word, want er zijn betere mensen, maar je weet het nooit.
SMT is wel iets waar ik echt voor wil gaan.
nu ik dit zo schrijf, denk ik shit, ik had nog wat willen toevoegen qua tekst #janken
verder wens ik iedereen veel succes die mee doet!
jammer genoeg heb ik geen lay out, maar ik vind wel dat hij overzichtelijk is.
ik denk niet dat ik het word, want er zijn betere mensen, maar je weet het nooit.
SMT is wel iets waar ik echt voor wil gaan.
nu ik dit zo schrijf, denk ik shit, ik had nog wat willen toevoegen qua tekst #janken

verder wens ik iedereen veel succes die mee doet!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19