Adelyna schreef: Awhh, niet opgeven, ik weet nu wat mijn doelen zijn, en dat is SMT insta en CT. Ga nu misschien al wat creatiefs verzinnen! Iets orgineels waarbij ze denken wauww.
Sophrosyne schreef: Zo denk ik ook na elke verkiezing als ik weer eens niet gekozen werd, maar wanneer er weer verkiezingen zijn heb ik weer volle moed. Ik doe nu al elke CT verkiezing mee, nog nooit gewonnen maar ooit zal ik het wel worden.