Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Sponsor SoldToADemon
SoldToADemon
Internationale ster



Hoewel ik vrij weinig te bieden heb en dus niet in staat ben veel er tegenover te zetten, is hier dan ook van mij de vraag of één (of, het liefst, meerdere) van jullie mij zou willen sponsoren bij de the Hunger Games competitie. Ik heb eeuwige liefde in de aanbieding? 

Mocht je in de goedheid van je hart besluiten je ene Pd aan mij te spenderen (die je wat mij betreft ook wel weer terug mag krijgen van mij, mocht de 'prijs' hetgeen zijn dat je ervan weerhoudt), stuur dan 1 (niet meer, niet minder) Pd naar het EffiePrul account en zet mijn naam (SoldToADemon) in het bericht, als teken dat ik de tribuut ben die je gaat sponsoren♥

Alvast bedankt! bigkiss

Ps: Verdere informatie over de opdracht staat hier, mocht je benieuwd zijn :3
http://virtualpopstar.com/home/competitions?x=read&id=1129
Anoniem
Wereldberoemd



SoldToADemon
Internationale ster




(l)
Anoniem
YouTube-ster



hh♥ 
SoldToADemon
Internationale ster



hh♥ 

bigkiss
Anoniem
Popster



Ik zal je ook wel sponsoren. Veel succes tijdens de competitie. En ik hoop dat je nog veel sponsoren krijgt!
SoldToADemon
Internationale ster



Ik zal je ook wel sponsoren. Veel succes tijdens de competitie. En ik hoop dat je nog veel sponsoren krijgt!

Thanks!♥
Anoniem
Queen of Queens



Mag je er 2 sponsoren of niet? Want ik kan niet kiezen tussen 2 bff. sad
SoldToADemon
Internationale ster



Mag je er 2 sponsoren of niet? Want ik kan niet kiezen tussen 2 bff. sad

Maar 1, voor zover ik weet sad
Anoniem
Wereldberoemd



Is dat al begonnen? Dan doe ik dus blijkbaar niet mee :c
SoldToADemon
Internationale ster



Is dat al begonnen? Dan doe ik dus blijkbaar niet mee :c

De uitslag staat bij de competities, moet je maar even kijken want je kreeg er geen mail over of zo :3
Anoniem
Wereldberoemd



Is dat al begonnen? Dan doe ik dus blijkbaar niet mee :c

De uitslag staat bij de competities, moet je maar even kijken want je kreeg er geen mail over of zo :3

Heb al gekeken, ik ga jou sponsoren! Ik wens je veel succes c:
SoldToADemon
Internationale ster



Is dat al begonnen? Dan doe ik dus blijkbaar niet mee :c

De uitslag staat bij de competities, moet je maar even kijken want je kreeg er geen mail over of zo :3

Heb al gekeken, ik ga jou sponsoren! Ik wens je veel succes c:

Dankjee♥
SoldToADemon
Internationale ster



woot
Anoniem
Queen of Queens



Mag je er 2 sponsoren of niet? Want ik kan niet kiezen tussen 2 bff. sad

je mag maar 1 iemand sponseren

Pfff... dan idk of ik sponser ik vind het lullig dan tegen over die andere.
Anoniem
Landelijke ster



Ik heb je allang gesponsord hoor Judje, omdat je zo lief tegen me deed toen laura met me aan t bellen was in utrecht HAHAHAHHA x,x
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste