Placebo schreef:
Aangezien dat ik er vanuit ga dat niemand me hier kent, is dit eigenlijk eerder een smeekbede dan een verzoek om hulp haha. Anyway, ik doe mee aan de the hunger games competitie hier en de eerste opdracht is om sponsors te verzamelen. Nu ja, je voelt hem al aankomen denk ik haha... Zouden jullie zo lief willen zijn om deze arme stakker die er hoogstwaarschijnlijk niet in slaagt om 1 of meerdere sponsors te ronselen, toch willen helpen?
Zo ja, dan moet je 1 popdollar overmaken naar EffiePrul, met mijn naam (Editors) in het berichtje. Als je wil geef ik je popdollar daarna ook wel terug. Als jullie iemand anders al sponsorden, zou hooghouden ook ontzettend lief zijn.
Oh en je krijgt er eeuwige liefde voor, die overigens moeilijk te verkrijgen is bij mij.
Aangezien dat ik er vanuit ga dat niemand me hier kent, is dit eigenlijk eerder een smeekbede dan een verzoek om hulp haha. Anyway, ik doe mee aan de the hunger games competitie hier en de eerste opdracht is om sponsors te verzamelen. Nu ja, je voelt hem al aankomen denk ik haha... Zouden jullie zo lief willen zijn om deze arme stakker die er hoogstwaarschijnlijk niet in slaagt om 1 of meerdere sponsors te ronselen, toch willen helpen?
Zo ja, dan moet je 1 popdollar overmaken naar EffiePrul, met mijn naam (Editors) in het berichtje. Als je wil geef ik je popdollar daarna ook wel terug. Als jullie iemand anders al sponsorden, zou hooghouden ook ontzettend lief zijn.

Oh en je krijgt er eeuwige liefde voor, die overigens moeilijk te verkrijgen is bij mij.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17