Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
wie zou ik sponsoren
sourayamoooi
Straatmuzikant



jaaaa hahhaha wie zou ik sponsoren  en wat krijg ik er voor want bij sommige krijg je een tijger of 200 pd etc 
Anoniem
Straatmuzikant



Bij mij kan je een tekening winnen o3o
sourayamoooi
Straatmuzikant



Bij mij kan je een tekening winnen o3o

wat teken je dan allemaal bijvoorbeeld
Anoniem
YouTube-ster



Bij mij kan je een leuk kledingstuk winnen!
sourayamoooi
Straatmuzikant



Bij mij kan je een leuk kledingstuk winnen!

zoals
Anoniem
Straatmuzikant



Bij mij kan je een tekening winnen o3o

wat teken je dan allemaal bijvoorbeeld

Je avatar zoals dit voorbeeld

Ligeia
Wereldberoemd



Bij mij kan je een tekening winnen o3o

Bij jou doen er volgensmij zoveeeeeel mee, dat het bijna onmogelijk is om te winnen XD
Anoniem
YouTube-ster



Bij mij kan je een leuk kledingstuk winnen!

zoals

Je mag zelf kiezen! Maar ik loot wel , dus je zal even moeten wachten!
Anoniem
YouTube-ster



Bij mij kan je een tekening winnen o3o

Bij jou doen er volgensmij zoveeeeeel mee, dat het bijna onmogelijk is om te winnen XD

Ja sad
sourayamoooi
Straatmuzikant



okee
SoldToADemon
Internationale ster



Bij mij win je eeuwige liefde :$
Ligeia
Wereldberoemd



Bij mij win je eeuwige liefde <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Dat is het meeste waard!
Anoniem
Straatmuzikant



Bij mij kan je een tekening winnen o3o

Bij jou doen er volgensmij zoveeeeeel mee, dat het bijna onmogelijk is om te winnen XD

Misschien teken ik wel meer mensen na, ligt er aan hoeveel me sponsoren. Tot nu toe heb  ik 16 mensen (mits iedereen eerlijk is)
SoldToADemon
Internationale ster



Bij mij win je eeuwige liefde <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Dat is het meeste waard!

Sowieso ^-^
Anoniem
YouTube-ster



Bij mij kan je een tekening winnen o3o

Bij jou doen er volgensmij zoveeeeeel mee, dat het bijna onmogelijk is om te winnen XD

Misschien teken ik wel meer mensen na, ligt er aan hoeveel me sponsoren. Tot nu toe heb  ik 16 mensen (mits iedereen eerlijk is)

O-o
Ligeia
Wereldberoemd



Bij mij kan je een tekening winnen o3o

Bij jou doen er volgensmij zoveeeeeel mee, dat het bijna onmogelijk is om te winnen XD

Misschien teken ik wel meer mensen na, ligt er aan hoeveel me sponsoren. Tot nu toe heb  ik 16 mensen (mits iedereen eerlijk is)

als iedereen eerlijk bij mij is heb ik er 8
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste