Roseberry schreef:
Yol doet namelijk niet meer mee.
Yolène is zo lief geweest om haar plek op te offeren voor mij!
Nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat ik door ga naar de volgende ronde, anders heeft Yol dit voor niets gedaan en dat zou natuurlijk onwijs balen zijn. :c
DUS als je op Yol hebt gestemd dan zou Yol het erg fijn vinden mocht je je stem nu op mijn uitbrengen haha. En ikzelf zou dat natuurlijk geweldig vinden! Ik heb nu namelijk zero stemmen buh.
Nu heb ik helaas voor jullie geen supergeweldige prijs, maar zullen jullie het moeten doen met mijn motivatie die ik zo ga plaatsen ghehehe. Natuurlijk krijg je wel mijn eeuwige liefde en heel veel kusjes en knuffels etc.
Liefs,
Ilse.
p.s. Ik vind mijn districtmaatje, Juud, ook geweldig ghehehe. En dat mag ze weten ook. <3

Yolène is zo lief geweest om haar plek op te offeren voor mij!
Nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat ik door ga naar de volgende ronde, anders heeft Yol dit voor niets gedaan en dat zou natuurlijk onwijs balen zijn. :c
DUS als je op Yol hebt gestemd dan zou Yol het erg fijn vinden mocht je je stem nu op mijn uitbrengen haha. En ikzelf zou dat natuurlijk geweldig vinden! Ik heb nu namelijk zero stemmen buh.
Nu heb ik helaas voor jullie geen supergeweldige prijs, maar zullen jullie het moeten doen met mijn motivatie die ik zo ga plaatsen ghehehe. Natuurlijk krijg je wel mijn eeuwige liefde en heel veel kusjes en knuffels etc.
Liefs,
Ilse.
p.s. Ik vind mijn districtmaatje, Juud, ook geweldig ghehehe. En dat mag ze weten ook. <3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20