Desere schreef:
Hey peeps!
Nou ik stop niet helemaal, maar ik stop wel met het vele aanwezig zijn hier. Ik ben druk met het regelen van bepaalde dingen zoals; emigreren en daar vinden van een nieuwe school, familie dingen etc. Daarnaast wil ik de laatste tijd dat ik hier nog in Nederland verblijf, meer aandacht besteden aan vrienden.
Dit betekend natuurlijk niet dat ik stop met het SMT, want ik zal nog gewoon een groen balletje achter mijn naam hebben staan, alleen ben ik niet actief of ik ben alleen bezig met mijn taken uit te voeren of soms wat mailtjes te lezen en te beantwoorden.
Zodra ik in Duitsland woon, zal ik weer meer actief zijn, en meer tijd voor jullie hebben. En ik hoop dat jullie niet boos worden hihihi, maar goed, ik probeer gewoon zoveel mogelijk vrije tijd te hebben om soms nog te kunnen praten met jullie (dit zou sowieso 's avonds rond 9 á 10 uur wel kunnnen).
Ik verkoop daarom ook grotendeels mijn gb, ik draag alleen deze look die ik aanheb en de donateur jurk of te wel de soort van Daisee jurk.
De link waar ik mijn gb verkoop en waar je kunt bieden:
http://virtualpopstar.com/social/forum?category=15&topic=350562
Lots of love, Manuela
Hey peeps!
Nou ik stop niet helemaal, maar ik stop wel met het vele aanwezig zijn hier. Ik ben druk met het regelen van bepaalde dingen zoals; emigreren en daar vinden van een nieuwe school, familie dingen etc. Daarnaast wil ik de laatste tijd dat ik hier nog in Nederland verblijf, meer aandacht besteden aan vrienden.
Dit betekend natuurlijk niet dat ik stop met het SMT, want ik zal nog gewoon een groen balletje achter mijn naam hebben staan, alleen ben ik niet actief of ik ben alleen bezig met mijn taken uit te voeren of soms wat mailtjes te lezen en te beantwoorden.
Zodra ik in Duitsland woon, zal ik weer meer actief zijn, en meer tijd voor jullie hebben. En ik hoop dat jullie niet boos worden hihihi, maar goed, ik probeer gewoon zoveel mogelijk vrije tijd te hebben om soms nog te kunnen praten met jullie (dit zou sowieso 's avonds rond 9 á 10 uur wel kunnnen).
Ik verkoop daarom ook grotendeels mijn gb, ik draag alleen deze look die ik aanheb en de donateur jurk of te wel de soort van Daisee jurk.
De link waar ik mijn gb verkoop en waar je kunt bieden:
http://virtualpopstar.com/social/forum?category=15&topic=350562
Lots of love, Manuela


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20



Maar ik ga jullie niet verlaten hoor, don't worry
Maar ik ga jullie niet verlaten hoor, don't worry 

