Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Psychopath stopt
Desere
Landelijke ster



Hey peeps!


Nou ik stop niet helemaal, maar ik stop wel met het vele aanwezig zijn hier. Ik ben druk met het regelen van bepaalde dingen zoals; emigreren en daar vinden van een nieuwe school, familie dingen etc. Daarnaast wil ik de laatste tijd dat ik hier nog in Nederland verblijf, meer aandacht besteden aan vrienden.

Dit betekend natuurlijk niet dat ik stop met het SMT, want ik zal nog gewoon een groen balletje achter mijn naam hebben staan, alleen ben ik niet actief of ik ben alleen bezig met mijn taken uit te voeren of soms wat mailtjes te lezen en te beantwoorden.

Zodra ik in Duitsland woon, zal ik weer meer actief zijn, en meer tijd voor jullie hebben. En ik hoop dat jullie niet boos worden hihihi, maar goed, ik probeer gewoon zoveel mogelijk vrije tijd te hebben om soms nog te kunnen praten met jullie (dit zou sowieso 's avonds rond 9 á 10 uur wel kunnnen).



Ik verkoop daarom ook grotendeels mijn gb, ik draag alleen deze look die ik aanheb en de donateur jurk of te wel de soort van Daisee jurk.

De link waar ik mijn gb verkoop en waar je kunt bieden:
http://virtualpopstar.com/social/forum?category=15&topic=350562





Lots of love, Manuela
Amity
Straatmuzikant



:cry2:
Anoniem
Wereldberoemd



Aaaah, noo, Manuela!! :o
SoldToADemon
Internationale ster



Jammer, hopen dat de verhuizing goed gaat dan :3
Desere
Landelijke ster



Aaaah, noo, Manuela!! <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Sorry! sad
Desere
Landelijke ster



Jammer, hopen dat de verhuizing goed gaat dan :3

:) Maar ik ga jullie niet verlaten hoor, don't worry :)
SoldToADemon
Internationale ster



Jammer, hopen dat de verhuizing goed gaat dan :3

<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Maar ik ga jullie niet verlaten hoor, don't worry <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Braaf (a)
Desere
Landelijke ster



Jammer, hopen dat de verhuizing goed gaat dan :3

<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> Maar ik ga jullie niet verlaten hoor, don't worry <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Braaf <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>

Ik vind jullie veels te leuk hooooor x x x x
Lefacumis
Wereldberoemd



Manuela sad
Anoniem
YouTube-ster



Jammer, hopen dat de verhuizing goed gaat dan :3

Anoniem
Queen of Queens



OMG JA MAAR HALLO!
Je hoeft niks te verkopen hoor. sad

Mindere is prima stoppen niet. sad
Desere
Landelijke ster



OMG JA MAAR HALLO!
Je hoeft niks te verkopen hoor. sad

Mindere is prima stoppen niet. sad

Maar ik gebruik niks, hihihihii.
Anoniem
Queen of Queens



OMG JA MAAR HALLO!
Je hoeft niks te verkopen hoor. sad

Mindere is prima stoppen niet. sad

Maar ik gebruik niks, hihihihii.

Die daisee jurk hou jij punt ik heb er veel cr aan uitgeven om er 1 voor je verjaardag te kopen. :c
Silatunique
Landelijke ster



Nee :cry2:
Desere
Landelijke ster



OMG JA MAAR HALLO!
Je hoeft niks te verkopen hoor. sad

Mindere is prima stoppen niet. sad

Maar ik gebruik niks, hihihihii.

Die daisee jurk hou jij punt ik heb er veel cr aan uitgeven om er 1 voor je verjaardag te kopen. :c

Er staat ook ; IK VERKOOP ALLES BEHALVE MIJN LOOK EN DAISEE.
Anoniem
Wereldberoemd



Awh omg, wat jammer. sad
Maar ik snap het wel.
Ik wens je heel veel succes met alles te regelen en heel veel plezier met je vrienden. :)
Ik ga je missen <3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste