Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Blog lay-out gezocht!
Toothless
Wereldberoemd



Ik zoek een leuke blog lay-out
Voor mijn VP doelen
SoldToADemon
Internationale ster



Ik wil wel iets voor je maken? Wat voor stijl wil je :3
Toothless
Wereldberoemd



Ik wil wel iets voor je maken? Wat voor stijl wil je :3

iets met rood
En als titel: Doelstellingen op VP
SoldToADemon
Internationale ster



Ik wil wel iets voor je maken? Wat voor stijl wil je :3

iets met rood
En als titel: Doelstellingen op VP

Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen :3
Toothless
Wereldberoemd



Ik wil wel iets voor je maken? Wat voor stijl wil je :3

iets met rood
En als titel: Doelstellingen op VP

Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen :3

Dank je (l)
Anoniem
Minister of Pop



Oeh leuk, maar ik kan niet eerder als morgen beginnen
Toothless
Wereldberoemd



Oeh leuk, maar ik kan niet eerder als morgen beginnen

is goed hoor.
SoldToADemon
Internationale ster



Here you go :3

http://oi58.tinypic.com/206zkfq.jpg

Toothless
Wereldberoemd



Wauw mooi!
maar ik moet wel een html code hebben, anders kan ik er niks mee..
SoldToADemon
Internationale ster



Wauw mooi!

Rood genoeg? haha :tongue:
Toothless
Wereldberoemd



Wauw mooi!

Rood genoeg? haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>

ja hij is mooi
SoldToADemon
Internationale ster



Wauw mooi!

Rood genoeg? haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>

ja hij is mooi

Have fun with it ^-^
Toothless
Wereldberoemd



Rood genoeg? haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>'>

ja hij is mooi

Have fun with it ^-^

mag ik dan de html?
SoldToADemon
Internationale ster



ja hij is mooi

Have fun with it ^-^

mag ik dan de html?

<div align="left">
<div style="overflow:auto;position:relative;width:257px;height:318px;top:175px;left:47px;margin-right:-257px;margin-bottom:-318px;">
TEXT FOR LAYER 0 GOES HERE
</div>
<img src="http://oi58.tinypic.com/206zkfq.jpg" alt=""></div>
Toothless
Wereldberoemd



thanks, hij is prachtig!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld