Girafke schreef:
EINDELIJK, de 10000 posts gehaald!!!
Voor:
SISKA, want ik hou van je, ook al ben je nooit meer online, I still love you.
Rochel: Jij komt soort van dubbel maar hou ook van je!
Chantal: Hihihihihi, ik ken je al best lang, en het meeten was leuk!!
Barbara: IK KEN JOU HET LANGST VAN HEEL VP!!
Maar ok, met jou die meeting bij de hema sloeg nergens op, maar oke. GHEHE, hou van je!! <3 (Was de bruna nog goedgekomen??)
Ilse: Aaaaaaaah, is ons mailgesprek nou dood?? Ik hoor niets meer van je? Maar omg, je verrassingen waren echt lief, sorry dat je nu blut bent!!
Nt: Omdat Yolène dit wilde, staat het nt er ook bij!! DANKJEWEL VOOR HET NIET ZEGGEN VAN WAT ER MORGEN KOMEN GAAT EN ONS LATEN RADEN!!
En Kaj en Lianne, nogmaals: Hartstikke dankjewel voor het maken van vp, ik heb hier echt echt awesome mensen leren kennen (aka iedereen), en ik hoop dat ik nog lang de eer heb om hier van deel uit te maken. (Dit is geen zin, toch?!?!)
EN VOOR DE REST IEDEREEN WANT IK HOU VAN IEDEREEN, maar zoals jullie hebben gemerkt heb ik niet echt heel veel zin om te typen, dus sorry voor alle typfouten die hier in voorkwamen.
EINDELIJK, de 10000 posts gehaald!!!
Voor:
SISKA, want ik hou van je, ook al ben je nooit meer online, I still love you.
Rochel: Jij komt soort van dubbel maar hou ook van je!
Chantal: Hihihihihi, ik ken je al best lang, en het meeten was leuk!!
Barbara: IK KEN JOU HET LANGST VAN HEEL VP!!
Maar ok, met jou die meeting bij de hema sloeg nergens op, maar oke. GHEHE, hou van je!! <3 (Was de bruna nog goedgekomen??)Ilse: Aaaaaaaah, is ons mailgesprek nou dood?? Ik hoor niets meer van je? Maar omg, je verrassingen waren echt lief, sorry dat je nu blut bent!!
Nt: Omdat Yolène dit wilde, staat het nt er ook bij!! DANKJEWEL VOOR HET NIET ZEGGEN VAN WAT ER MORGEN KOMEN GAAT EN ONS LATEN RADEN!!
En Kaj en Lianne, nogmaals: Hartstikke dankjewel voor het maken van vp, ik heb hier echt echt awesome mensen leren kennen (aka iedereen), en ik hoop dat ik nog lang de eer heb om hier van deel uit te maken. (Dit is geen zin, toch?!?!)
EN VOOR DE REST IEDEREEN WANT IK HOU VAN IEDEREEN, maar zoals jullie hebben gemerkt heb ik niet echt heel veel zin om te typen, dus sorry voor alle typfouten die hier in voorkwamen.



0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
Ik heb mijn 10 000 post niet eens gemerkt 




En: OOMG IK HEB MIJNE GEWOON GEMIST D:

"