Toothless schreef:
Ik heb voor de lol een moderatorbrief zitten maken net, omdat ik wou kijken wat ik ervan kon maken als er echte verkiezingen zouden zijn.
Right, nu weet ik het zeker. Ik ben gestoord. xd
Ik heb voor de lol een moderatorbrief zitten maken net, omdat ik wou kijken wat ik ervan kon maken als er echte verkiezingen zouden zijn.
Right, nu weet ik het zeker. Ik ben gestoord. xd


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20