Sophrosyne schreef:
Well, 'crushes' gewoon mensen die ik erg erg erg leuk vind, niet echt zoals een crush fzo maar gwn iemand die ik stiekem toch leuk vind.
ja je mag meerdere reacties plaatsen!
Well, 'crushes' gewoon mensen die ik erg erg erg leuk vind, niet echt zoals een crush fzo maar gwn iemand die ik stiekem toch leuk vind.
ja je mag meerdere reacties plaatsen!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16

