Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Zal ik manager kopen?
Account verwijderd




Ik vind het zo zonde van mn cr maar ik wil polls kunnen maken en ik wil een forum plaatje hahah ;-;

Anoniem
Landelijke ster



Dan moet je t kopen als je dat wil haha xD
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ben gewend geraakt aan het managerloze bestaan, maar je kan het best doen? Voor een weekje zijn het maar 50 cr, valt best mee :3
Anoniem
Landelijke ster



Ik ben gewend geraakt aan het managerloze bestaan, maar je kan het best doen? Voor een weekje zijn het maar 50 cr, valt best mee :3

1 week is wel kort opzich ;;
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ben gewend geraakt aan het managerloze bestaan, maar je kan het best doen? Voor een weekje zijn het maar 50 cr, valt best mee :3

1 week is wel kort opzich ;;

Hm, true
Anoniem
Landelijke ster



Ik ben gewend geraakt aan het managerloze bestaan, maar je kan het best doen? Voor een weekje zijn het maar 50 cr, valt best mee :3

1 week is wel kort opzich ;;

Hm, true

1 maand is wel meteen 150 D":
SoldToADemon
Internationale ster



1 week is wel kort opzich ;;

Hm, true

1 maand is wel meteen 150 D":

The struggle is real
Anoniem
Landelijke ster



Hm, true

1 maand is wel meteen 150 D":

The struggle is real

En zo hard.
Toothless
Wereldberoemd



150 vind ik niet veel voor een maand. Ik kocht straks voor 3 maanden oeps
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld