Riraito schreef:
Judith a 'blogger', raise hands
*raises hand*
(Vertaling: Iedereen die wilt dat Judith blogger wordt gemaakt, steek je hand omhoog.)
Judith a 'blogger', raise hands
*raises hand*
(Vertaling: Iedereen die wilt dat Judith blogger wordt gemaakt, steek je hand omhoog.)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
♥
hup Judith hup!
