Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Een moordelijk raadsel...
Anoniem
Minister of Pop



Heeft iemand misschien tips, om mijn verhalenblog nog interessanter te maken?
Schrijftips, tips om lezers aan te trekken etc.

Alles is welkom :)


Oh hier is trouwens de link van mijn verhaal.
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Four#blog
SoldToADemon
Internationale ster



Blijven schrijven, I guess haha. 
Anoniem
Minister of Pop



Blijven schrijven, I guess haha. 

I know hahah, maar misschien tips hoe ik het interessanter kan maken voor de lezers?
SoldToADemon
Internationale ster



Blijven schrijven, I guess haha. 

I know hahah, maar misschien tips hoe ik het interessanter kan maken voor de lezers?

Leuke lay-out, cliffhangers zodat ze blijven lezen... ik zou het niet weten eigenlijk, mijn verhalenblogs hebben nooit extreem veel aandacht gekregen helaas haha :3
Azelf
Straatmuzikant



Ten eerste is 'moordelijk' geen woord, daarnaast moet je eigenlijk een keer enter gebruiken, zeg maar, als iemand iets zegt, ook moet je geen punten achter iets wat iemand zegt, zetten, en ten slotte moet je eigenlijk geen komma en 'en' achter elkaar gebruiken. 

Om het interessanter te maken... geen idee, om eerlijk te zijn. Ik lees niet zo veel detectives of moord-romans :'D 
Anoniem
Minister of Pop



Blijven schrijven, I guess haha. 

I know hahah, maar misschien tips hoe ik het interessanter kan maken voor de lezers?

Leuke lay-out, cliffhangers zodat ze blijven lezen... ik zou het niet weten eigenlijk, mijn verhalenblogs hebben nooit extreem veel aandacht gekregen helaas haha :3

Aah dat is jammer haha.
Maar toch bedankt! :)
fancyness
Straatmuzikant



Ik haak meestal af bij te veel spelfouten of grammaticale fouten.
Anoniem
Minister of Pop



Ten eerste is 'moordelijk' geen woord, daarnaast moet je eigenlijk een keer enter gebruiken, zeg maar, als iemand iets zegt, ook moet je geen punten achter iets wat iemand zegt, zetten, en ten slotte moet je eigenlijk geen komma en 'en' achter elkaar gebruiken. 

Om het interessanter te maken... geen idee, om eerlijk te zijn. Ik lees niet zo veel detectives of moord-romans :'D 

Bedankt! Ik zal eraan denken, de volgende keer.
Anoniem
Minister of Pop



Ik haak meestal af bij te veel spelfouten of grammaticale fouten.

Me 2 xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld