Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Mijn doelen op vp
Adelyna
Landelijke ster



Als je me echt kent, weet je dat ik in het CT wil en in het SMT. Ik ga er ook alles aan doen om daarin te komen, maar jammer genoeg is het me laatst niet gelukt met allebei. Ik wil echt alleen voor smt insta, want op twitter zit ik gwn niet meer, en fb kan ook wel, maar daar soeken ze toch geen mensen voor. (ze zoeken voor het smt helemaal niemand eigenlijk sad)
Hopelijk is mijn competitie die over een tijdje komt wel goed voor mijn sollicitatie die ik ga doen als er verkiezingen zijn. (de competitie word niet alleen mede mogelijk gemaakt door mij, maar ook door andere schatjes :))
Anoniem
Straatmuzikant



ALs ik dit zo lees zou ik wel iets aan je grammatica doen, want je zins opbouw leest niet zo prettig. xd
Adelyna
Landelijke ster



ALs ik dit zo lees zou ik wel iets aan je grammatica doen, want je zins opbouw leest niet zo prettig. xd

Ja sorry xD als ik echt mijn best soe lukt het, maar ik ben sinds vrijdag al ziek, en ik heb er serieus 5min erover gedaan om dat te typen. Ik ben er met mijn hoofd ff niet bij :$
SoldToADemon
Internationale ster



Succes ^-^
Account verwijderd




Succes ^-^

Adelyna
Landelijke ster



Nja, je kan nooit alles over iemand weten en onthouden, maar verder wens ik je succes!

Dat wel maar ja. Dankje :)
Adelyna
Landelijke ster



Succes ^-^


Dankje aan jullie allebeid Judith en Rachel! Hopelijk word ik collega's met je juud!!
SoldToADemon
Internationale ster



Succes ^-^


Dankje aan jullie allebeid Judith en Rachel! Hopelijk word ik collega's met je juud!!

Maybe one day :3♥
Adelyna
Landelijke ster




Dankje aan jullie allebeid Judith en Rachel! Hopelijk word ik collega's met je juud!!

Maybe one day :3♥

Haha. Ik denk het niet maarja. Hopen kan altijd :3
SoldToADemon
Internationale ster



Dankje aan jullie allebeid Judith en Rachel! Hopelijk word ik collega's met je juud!!

Maybe one day :3♥

Haha. Ik denk het niet maarja. Hopen kan altijd :3

Niet opgeven, je weet maar nooit?
xAnna
Straatmuzikant



Succes! n.n
Adelyna
Landelijke ster



Maybe one day :3♥

Haha. Ik denk het niet maarja. Hopen kan altijd :3

Niet opgeven, je weet maar nooit?

Idd xD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld