Adelyna schreef:
Als je me echt kent, weet je dat ik in het CT wil en in het SMT. Ik ga er ook alles aan doen om daarin te komen, maar jammer genoeg is het me laatst niet gelukt met allebei. Ik wil echt alleen voor smt insta, want op twitter zit ik gwn niet meer, en fb kan ook wel, maar daar soeken ze toch geen mensen voor. (ze zoeken voor het smt helemaal niemand eigenlijk
)
Hopelijk is mijn competitie die over een tijdje komt wel goed voor mijn sollicitatie die ik ga doen als er verkiezingen zijn. (de competitie word niet alleen mede mogelijk gemaakt door mij, maar ook door andere schatjes
)
Als je me echt kent, weet je dat ik in het CT wil en in het SMT. Ik ga er ook alles aan doen om daarin te komen, maar jammer genoeg is het me laatst niet gelukt met allebei. Ik wil echt alleen voor smt insta, want op twitter zit ik gwn niet meer, en fb kan ook wel, maar daar soeken ze toch geen mensen voor. (ze zoeken voor het smt helemaal niemand eigenlijk
)Hopelijk is mijn competitie die over een tijdje komt wel goed voor mijn sollicitatie die ik ga doen als er verkiezingen zijn. (de competitie word niet alleen mede mogelijk gemaakt door mij, maar ook door andere schatjes
)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19