Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Weet je wat ik wel fijn vind hier?
Anoniem
Wereldberoemd



Dat je als moderator, kunt aanvinken of je je bericht wilt highlighten, want stel elk bericht, van elke mod was blauw? Dan zouden jullie ook gek worden??
demonic
Straatmuzikant



ik wil een kijkje achter de schermen zien ;- ;
SoldToADemon
Internationale ster



One day... dan zal ik dat zelf ook te zien krijgen haha. Althans, dat is het plan edisco 
Anoniem
Wereldberoemd



One day... dan zal ik dat zelf ook te zien krijgen haha. Althans, dat is het plan edisco 

Hopelijk gaat dat je lukken, ehehehe
SoldToADemon
Internationale ster



One day... dan zal ik dat zelf ook te zien krijgen haha. Althans, dat is het plan edisco 

Hopelijk gaat dat je lukken, ehehehe

Volgende verkiezingen maar eens afwachten dan haha
Anoniem
Wereldberoemd



One day... dan zal ik dat zelf ook te zien krijgen haha. Althans, dat is het plan edisco 

Hopelijk gaat dat je lukken, ehehehe

Volgende verkiezingen maar eens afwachten dan haha

Goed plan!!!
SoldToADemon
Internationale ster



Hopelijk gaat dat je lukken, ehehehe

Volgende verkiezingen maar eens afwachten dan haha

Goed plan!!!

cool
Cinta
Landelijke ster



One day... dan zal ik dat zelf ook te zien krijgen haha. Althans, dat is het plan edisco 

Anoniem
Wereldberoemd



ik wil een kijkje achter de schermen zien ;- ;

Zo speciaal is het niet hoor!!
Naar mijn mening iig!!

MAAR HEY, kijk hier anders eens???
http://virtualpopstar.com/home/dailynews?x=read&id=405
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld