Sophrosyne schreef:
Wat vinden jullie van deze achtergrond? Het is nog een WIP maar dit word hoogstwaarschijnlijk de achtergrond, ik wou even weten wat jullie ervan vinden!
(het is voor een blog op vp!)
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=fodm43&s=8#.U5HHUfl_uSo
Wat vinden jullie van deze achtergrond? Het is nog een WIP maar dit word hoogstwaarschijnlijk de achtergrond, ik wou even weten wat jullie ervan vinden!

(het is voor een blog op vp!)
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=fodm43&s=8#.U5HHUfl_uSo


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16
