Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik overweeg weer te stoppen
Sophrosyne
Straatmuzikant



Maar ik weet dat ik daar spijt van ga krijgen en toch weer terug kom..
Account verwijderd




Nee, niet stoppen! Je betekend nog steeds erg veel voor me. Ik meen het, ook al beteken ik misschien niets meer voor jou.
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



..Don't
xAnna
Straatmuzikant



stoppen? STOPPEN?
wat
nooooooooooo
Amity
Straatmuzikant



stoppen? STOPPEN?
wat
nooooooooooo

Account verwijderd




neee noo anouk niet doen pls
Sophrosyne
Straatmuzikant



Veel mensen zullen nu weer denken dat ik weer bluf en aandacht zoek, i don't maar ik moest het gewoon even kwijt. Sommige mensen hier verzuren het gewoon en dan zeggen andere dat ik het moet negeren maar dat KAN ik gewoon niet als diegene het non-stop doet.
Account verwijderd




Veel mensen zullen nu weer denken dat ik weer bluf en aandacht zoek, i don't maar ik moest het gewoon even kwijt. Sommige mensen hier verzuren het gewoon en dan zeggen andere dat ik het moet negeren maar dat KAN ik gewoon niet als diegene het non-stop doet.

Terug bitchen. 
Sophrosyne
Straatmuzikant



Veel mensen zullen nu weer denken dat ik weer bluf en aandacht zoek, i don't maar ik moest het gewoon even kwijt. Sommige mensen hier verzuren het gewoon en dan zeggen andere dat ik het moet negeren maar dat KAN ik gewoon niet als diegene het non-stop doet.

Terug bitchen. 

Ik heb daar al een ws voor gekregen en mensen gaan me zielig vinden.
Account verwijderd




Veel mensen zullen nu weer denken dat ik weer bluf en aandacht zoek, i don't maar ik moest het gewoon even kwijt. Sommige mensen hier verzuren het gewoon en dan zeggen andere dat ik het moet negeren maar dat KAN ik gewoon niet als diegene het non-stop doet.

Terug bitchen. 

Ik heb daar al een ws voor gekregen en mensen gaan me zielig vinden.

Zeg hem/haar dat je het niet meer leuk vind. Dat je er gewoon gek van word en dat hij/zij moet stoppen. Als hij/zij je toch zo stom vind moet hij/zij je dan maar negeren.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Terug bitchen. 

Ik heb daar al een ws voor gekregen en mensen gaan me zielig vinden.

Zeg hem/haar dat je het niet meer leuk vind. Dat je er gewoon gek van word en dat hij/zij moet stoppen. Als hij/zij je toch zo stom vind moet hij/zij je dan maar negeren.

Dat heb ik al 1000x gezegt maar dan ligt het aan mij en ben ik de aanstichter en dat ik het maar moet negeren.
Account verwijderd




Ik heb daar al een ws voor gekregen en mensen gaan me zielig vinden.

Zeg hem/haar dat je het niet meer leuk vind. Dat je er gewoon gek van word en dat hij/zij moet stoppen. Als hij/zij je toch zo stom vind moet hij/zij je dan maar negeren.

Dat heb ik al 1000x gezegt maar dan ligt het aan mij en ben ik de aanstichter en dat ik het maar moet negeren.

Wth
Sophrosyne
Straatmuzikant



;s
SoldToADemon
Internationale ster



Don't you even dáre
Sophrosyne
Straatmuzikant



Don't you even dáre

Don't worry, als ik ''stop'' kom ik op t gegeven moment toch weer terug, maar tis zonde want dat verlies ik mn functie..
SoldToADemon
Internationale ster



Don't you even dáre

Don't worry, als ik ''stop'' kom ik op t gegeven moment toch weer terug, maar tis zonde want dat verlies ik mn functie..

DAAROM. BLIJF.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste