Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Kom je thuis
SoldToADemon
Internationale ster



4 mails (popu much) en dan is één ervan dit, cry. Waarom moeten ze dat altijd weer benadrukken, hahahah sad

Van: Virtual Popstar
Naar: SoldToADemon    
Ontvangen: vandaag om 00:02
Onderwerp: Je manager verloopt bijna
Hoi SoldToADemon,

Je manager verloopt binnen 3 dagen. 
Klik hier voor meer info.

Met vriendelijke groet,
Virtual Popstar.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ah ik wil je geven maar ik heb nog maar 221 over. Ik ga erna wel dingen verkopen ah idgaf, brb.
SoldToADemon
Internationale ster



Ah ik wil je geven maar ik heb nog maar 221 over. Ik ga erna wel dingen verkopen ah idgaf, brb.

Don't, ik heb zelf ook wel cr maar ik ben skeer haha
Sophrosyne
Straatmuzikant



:'D

De manager van SoldToADemon is succesvol geactiveerd! Er is een bevestigingsbericht naar deze speler verstuurd.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ah ik wil je geven maar ik heb nog maar 221 over. Ik ga erna wel dingen verkopen ah idgaf, brb.

Don't, ik heb zelf ook wel cr maar ik ben skeer haha

Too late babe.
SoldToADemon
Internationale ster



Ah ik wil je geven maar ik heb nog maar 221 over. Ik ga erna wel dingen verkopen ah idgaf, brb.

Don't, ik heb zelf ook wel cr maar ik ben skeer haha

Too late babe.

Whyyy sad
Sophrosyne
Straatmuzikant



Don't, ik heb zelf ook wel cr maar ik ben skeer haha

Too late babe.

Whyyy sad

Omdat het suckt zonder manager te zitten ja buhh.
SoldToADemon
Internationale ster



Too late babe.

Whyyy sad

Omdat het suckt zonder manager te zitten ja buhh.

Dan had je manager voor jezelf moeten kopen sad
Sophrosyne
Straatmuzikant



Whyyy sad

Omdat het suckt zonder manager te zitten ja buhh.

Dan had je manager voor jezelf moeten kopen sad

Ik heb nog 1 maand en 10 dagen heuurrr
SoldToADemon
Internationale ster



Omdat het suckt zonder manager te zitten ja buhh.

Dan had je manager voor jezelf moeten kopen sad

Ik heb nog 1 maand en 10 dagen heuurrr

Maar dan had je 1 maand en 17 dagen gehaaaad
Sophrosyne
Straatmuzikant



Dan had je manager voor jezelf moeten kopen sad

Ik heb nog 1 maand en 10 dagen heuurrr

Maar dan had je 1 maand en 17 dagen gehaaaad

ja maar er komen nieuwe manager cadeu's binnenkort dus daar wacht ik op. :'D
SoldToADemon
Internationale ster



Ik heb nog 1 maand en 10 dagen heuurrr

Maar dan had je 1 maand en 17 dagen gehaaaad

ja maar er komen nieuwe manager cadeu's binnenkort dus daar wacht ik op. :'D

Had die 50 cr ook bewaard dan haha♥
Sophrosyne
Straatmuzikant



Maar dan had je 1 maand en 17 dagen gehaaaad

ja maar er komen nieuwe manager cadeu's binnenkort dus daar wacht ik op. :'D

Had die 50 cr ook bewaard dan haha♥

ach nee joh
SoldToADemon
Internationale ster



ja maar er komen nieuwe manager cadeu's binnenkort dus daar wacht ik op. :'D

Had die 50 cr ook bewaard dan haha♥

ach nee joh

sad
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld