Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik truth :)
Amity
Straatmuzikant



Hard en eerlijk. Als ik je niet ken sla ik je over.

Rafke: Ik ken je niet persoonlijk, maar je lijkt me heel aardig. Misschien een keer mailen?
SoldToADemon: Judith toch? Jou ken ik ook niet echt, maar je schrijft super en je verdient die bloggers-badge!
Skeeregurl: Farah? Of Chayen ;-; Verwarrend dit. Maar Chayen ken ik niet, Farah is heel aardig :)
Equality: Ik had jouw profiel gemaakt toch? Ik ken je niet, maar je lijkt me heel aardig.
Editors/Sachiko: Jullie zijn allebei heel aardig, en jullie badges verdienen jullie!
XAnna: Ik ken je niet, maar je lijkt me heel aardig. Zullen we een keer mailen?
Magical: Ik ken je niet heel erg, maar je kunt heel goed designen! Mailen?
TeenIdle: Jij was een tijdje niet actief volgens mij, dat was jammer. Op[ het forum reageer je altijd heel aardig. Het lijkt me heel leuk om een keer te mailen.
Bram: Op het forum vind ik je soms heel grappig, je lijkt me aardig. Je blogs zijn awesome!
Ikhouvanvp: Oké, eigen risico. Ik vind je heel kinderachtig, je kunt niet typen en ik heb het idee dat jij hetzelfde persoon bent als Soraya750 ofzo. Je komt echt heel erg dom over.
Skeeregurl: Dan ben jij Chayen toch? Je bent inderdaad heel skeer. Maar ik ook hoor sad
Merel: Je bent er weer ♥ Je was/bent heel gezellig op het forum. Het lijkt me leuk een keer te mailen!
Four: Jouw blogs zijn heel leuk! Je bent altijd gezellig op het forum. Mailen?
Sparkling: BANAANNN Oké dat is het enige wat ik van je weet. Je lijkt me aardig!
Anoniem
Wereldberoemd



Okay!
SoldToADemon
Internationale ster



x
Tanisha
YouTube-ster



xx
Anoniem
YouTube-ster



X
Anoniem
Wereldberoemd



x
Adelyna
Landelijke ster



Okii :)
Placebo
Wereldberoemd



^^
Anoniem
Internationale ster



(:
xAnna
Straatmuzikant



c:
Account verwijderd




:)
Amity
Straatmuzikant



Iedereen die ik ken heb ik gedaan.
Anoniem
Wereldberoemd



hoi
Anoniem
Wereldberoemd



ja klopt, ik ben een week of 3 weg geweest ja. ;3
Amity
Straatmuzikant



ja klopt, ik ben een week of 3 weg geweest ja. ;3

cool
xAnna
Straatmuzikant



Lijkt me leuk c:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste