Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Waarom staat er bij dit gesloten topic
Levitating
Landelijke ster



geen reden waarom het gesloten is? 

http://virtualpopstar.com/social/forum?category=3&topic=361672&p=4
Anoniem
YouTube-ster



ja vreemd ik heb net gereageerd en toen sloot hij opeens
Account verwijderd




Ach ja.
Anoniem
Wereldberoemd



Idk?
Anoniem
Wereldberoemd



Ik denk zelf dat het gesloten is, omdat het niet steeds omhoog moet worden gehaald. Het zorgt vast alleen voor ruzie.

Maar wat hij bedoeld te zeggen, is dat er altijd een reden bij moet staan wanneer topics gesloten worden, dit heeft diegene nu niet gedaan. :d
SoldToADemon
Internationale ster



Geeen idee
Levitating
Landelijke ster



Ik denk zelf dat het gesloten is, omdat het niet steeds omhoog moet worden gehaald. Het zorgt vast alleen voor ruzie.

Maar wat hij bedoeld te zeggen, is dat er altijd een reden bij moet staan wanneer topics gesloten worden, dit heeft diegene nu niet gedaan. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Klopt, en een gewone speler kan een topic niet sluiten dus dit heeft een mod dus gedaan
Anoniem
Wereldberoemd



Ik denk zelf dat het gesloten is, omdat het niet steeds omhoog moet worden gehaald. Het zorgt vast alleen voor ruzie.

Maar wat hij bedoeld te zeggen, is dat er altijd een reden bij moet staan wanneer topics gesloten worden, dit heeft diegene nu niet gedaan. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Sorry<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>

OOOOH LIANNE, dit vergeven we je nooit meer!! ECHT NIET!!
Grapje schat, xxxx
Cinta
Landelijke ster



Goede vraag ^-^
Anoniem
Landelijke ster



Waarom is hij gebant o-o
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld