Cinta schreef: Goh...ik ken je wel van je topic etc, maar we hebben nooit echt gemaild o.i.d. But, ik ken je wel verder dan je D denk ik? x) idk thooo.
TaylorSwift schreef: Goh...ik ken je wel van je topic etc, maar we hebben nooit echt gemaild o.i.d. But, ik ken je wel verder dan je D denk ik? x) idk thooo.