Sophrosyne schreef:
Met al die mensen die mij boos proberen te krijgen omdat ze dat zo grappig vinden en dan een reden hebben om het tegen bijna al mijn vrienden te vertellen en mij lekker zwart zitten te maken, iedereen zegt wel elke keer negeer ze of dat ik beter ben maar dat helpt voor geen zak, ik KAN ze niet negeren en zelfs als ik dat doe dan heb ik nog steeds gevoelens.
Met al die mensen die mij boos proberen te krijgen omdat ze dat zo grappig vinden en dan een reden hebben om het tegen bijna al mijn vrienden te vertellen en mij lekker zwart zitten te maken, iedereen zegt wel elke keer negeer ze of dat ik beter ben maar dat helpt voor geen zak, ik KAN ze niet negeren en zelfs als ik dat doe dan heb ik nog steeds gevoelens.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16