Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik truth héél uitgebreid
Shots
YouTube-ster



Ik kies een iemand van de eerste pagina en die ga ik uitgebreid truthen. Het kan zijn dat ik het nog een keer doe op de volgende pagina. 

~Je mag een keer reageren per 2 pagina's (Dus niet gelijk de volgende pagina maar die daarna) en wees alsjeblieft eerlijk en verwijder je reacties niet.


Rochel:
Het is toch logisch dat ik mijn lieve BFF kies? Weet je nog, de eerste enorme drama over Renee en ik mailde je met 'Kan ik klagen over dat Juni kind?' of zoiets en jij zei ja en toen kwam er een heel gesprek enzo. Daarom ben ik haar eigenlijk dankbaar. Na een tijdje vroeg ik als grap of je me zag als een Rochelbff of hoe ik het ook zei en toen zei je ja, eigenlijk wel en toen was ik blij. Rochel, je bent geweldig, je kan me altijd vrolijk maken en je kan altijd van alles bij me kwijt. En dan noem ik je altijd root en ik ga even vertellen waarom ik je zo noem tegen iedereen, nou kijk. Vroeger dacht ik altijd dat je Rochel uitsprak als Rootsjel inplaats van Roosjel en Rootsjel is een te lange bijnaam dus daarom heb ik er maar een korte van gemaakt: root. Oh en we zijn een perfect duo met Floor, rood, root en blauw (ja jij maakt altijd tiepvouten enso duz jei ckreigd root in plaads fan rood) we moeten een keer met z'n drieën meeten! Dan ben ik wel appart want ik ben dan blauw en jullie rood oeps. I love you rootje van me <3
Anoniem
Wereldberoemd



x
Anoniem
Internationale ster



(:
Anoniem
Wereldberoemd



c:
Anoniem
Wereldberoemd



X
Amity
Straatmuzikant



Misschien ken je me niet zo goed :s
Mylimasis
YouTube-ster



X
Anoniem
YouTube-ster



x
Anoniem
YouTube-ster



:3 
Silhouette
Landelijke ster



(:
Account verwijderd




moet ik terugtrutten


je bent irri tegenover sommige maar voor de rest heb net als iedeereen jij ook  een goede kant
SoldToADemon
Internationale ster



X
Shots
YouTube-ster



Ik ben José btw

Weet ik, haha. Maar op pagina 3 kan je pas weer getruth worden hè.
Anoniem
Straatmuzikant



(:
Shots
YouTube-ster



Ik ben José btw

Weet ik, haha. Maar op pagina 3 kan je pas weer getruth worden hè.

Dit was even ter verduidelijking haha, ik reageerde ook al op p1 <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Snap ik. Ja klopt haha.
Account verwijderd




x
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste