Shots schreef:
Ik kies een iemand van de eerste pagina en die ga ik uitgebreid truthen. Het kan zijn dat ik het nog een keer doe op de volgende pagina.
~Je mag een keer reageren per 2 pagina's (Dus niet gelijk de volgende pagina maar die daarna) en wees alsjeblieft eerlijk en verwijder je reacties niet.
Rochel:
Het is toch logisch dat ik mijn lieve BFF kies? Weet je nog, de eerste enorme drama over Renee en ik mailde je met 'Kan ik klagen over dat Juni kind?' of zoiets en jij zei ja en toen kwam er een heel gesprek enzo. Daarom ben ik haar eigenlijk dankbaar. Na een tijdje vroeg ik als grap of je me zag als een Rochelbff of hoe ik het ook zei en toen zei je ja, eigenlijk wel en toen was ik blij. Rochel, je bent geweldig, je kan me altijd vrolijk maken en je kan altijd van alles bij me kwijt. En dan noem ik je altijd root en ik ga even vertellen waarom ik je zo noem tegen iedereen, nou kijk. Vroeger dacht ik altijd dat je Rochel uitsprak als Rootsjel inplaats van Roosjel en Rootsjel is een te lange bijnaam dus daarom heb ik er maar een korte van gemaakt: root. Oh en we zijn een perfect duo met Floor, rood, root en blauw (ja jij maakt altijd tiepvouten enso duz jei ckreigd root in plaads fan rood) we moeten een keer met z'n drieën meeten! Dan ben ik wel appart want ik ben dan blauw en jullie rood oeps. I love you rootje van me <3
Ik kies een iemand van de eerste pagina en die ga ik uitgebreid truthen. Het kan zijn dat ik het nog een keer doe op de volgende pagina.
~Je mag een keer reageren per 2 pagina's (Dus niet gelijk de volgende pagina maar die daarna) en wees alsjeblieft eerlijk en verwijder je reacties niet.
Rochel:
Het is toch logisch dat ik mijn lieve BFF kies? Weet je nog, de eerste enorme drama over Renee en ik mailde je met 'Kan ik klagen over dat Juni kind?' of zoiets en jij zei ja en toen kwam er een heel gesprek enzo. Daarom ben ik haar eigenlijk dankbaar. Na een tijdje vroeg ik als grap of je me zag als een Rochelbff of hoe ik het ook zei en toen zei je ja, eigenlijk wel en toen was ik blij. Rochel, je bent geweldig, je kan me altijd vrolijk maken en je kan altijd van alles bij me kwijt. En dan noem ik je altijd root en ik ga even vertellen waarom ik je zo noem tegen iedereen, nou kijk. Vroeger dacht ik altijd dat je Rochel uitsprak als Rootsjel inplaats van Roosjel en Rootsjel is een te lange bijnaam dus daarom heb ik er maar een korte van gemaakt: root. Oh en we zijn een perfect duo met Floor, rood, root en blauw (ja jij maakt altijd tiepvouten enso duz jei ckreigd root in plaads fan rood) we moeten een keer met z'n drieën meeten! Dan ben ik wel appart want ik ben dan blauw en jullie rood oeps. I love you rootje van me <3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
