Sophrosyne schreef:
Hallo poepskes, zoals jullie misschien hadden opgemerkt en het zat eraan te komen, ik moet met Virtual Popstar stoppen. Ik ga eerst minderen en hoogstwaarschijnlijk niet helemaal stoppen omdat ik nog wel graag mijn functie wil behouden voor zolang het kan. (SMT is namelijk een super leuke functie) Als het minderen goed gaat dan kan ik definitief stoppen en wanneer ik definitief ga stoppen ga ik kleding verkopen voor een kleine prijs en de opbrengst gaat dan naar vrienden. Ik zal ook wel wat kleding gaan weggeven hoor, no worries. Maargoed, ik moet dus stoppen, natuurlijk niet inneens, ik ga eerst minderen.
Mocht je de reden hierachter willen weten kan je me ten alle tijden mailen, maar ik neem aan dat een boel mensen dit al weet.
Hallo poepskes, zoals jullie misschien hadden opgemerkt en het zat eraan te komen, ik moet met Virtual Popstar stoppen. Ik ga eerst minderen en hoogstwaarschijnlijk niet helemaal stoppen omdat ik nog wel graag mijn functie wil behouden voor zolang het kan. (SMT is namelijk een super leuke functie) Als het minderen goed gaat dan kan ik definitief stoppen en wanneer ik definitief ga stoppen ga ik kleding verkopen voor een kleine prijs en de opbrengst gaat dan naar vrienden. Ik zal ook wel wat kleding gaan weggeven hoor, no worries. Maargoed, ik moet dus stoppen, natuurlijk niet inneens, ik ga eerst minderen.
Mocht je de reden hierachter willen weten kan je me ten alle tijden mailen, maar ik neem aan dat een boel mensen dit al weet.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16